סקר בקרב מצביעי ש"ס: "לצרף חילוני למפלגה?"

בימים האחרונים קיבלו רבים ממצביעי ש"ס החרדים, מה דעתם על צירוף חילוני למפלגה. מצביעי ש"ס שתהו לפשר השאלה, שאלו האם מדובר בחבר הכנסת כחלון, אולם כצפוי הסוקרים סירבו לענות על השאלה. בתנועת ש"ס מסרו בתגובה כי הם לא מכירים סקר שכזה. (בחירות 2013)

אלי ג'אן | כיכר השבת |
השר משה כחלון, הסקר כיוון אליו? (צילום: פלאש 90)

האם בתנועת ש"ס מכינים הפתעה נוספת? חרדים רבים, בניהם רבים המוגדרים כמצביעים למפלגה החרדית ספרדית, קיבלו בימים האחרונים טלפון מחברת סקרים בשאלה האם הם בעד להכניס לרשימת ש"ס חבר כנסת שאינו חובש כיפה. "ישר חשבתי על כחלון" אמר אחד הנסקרים.

מאז התפרסמה בתחילת השבוע כוונתו של חבר הכנסת משה כחלון להתמודד מחוץ לרשימת הליכוד, השמועות על פגישתו עם מועמדים רבים עושה לו רק טוב.

בש"ס אמנם מכחישים כי התקיימה פגישה בין אריה דרעי לכחלון, אך על פי מידע שהגיע ל"כיכר השבת", פנה גורם אנונימי לחברת סקרים מוכרת במטרה לבדוק בין מצביעי ש"ס על האפשרות של צירוף מועמד חילוני או לפחות שאינו חובש כיפה ביומיום, למפלגה.

בתחילה התבקשו הסוקרים לענות מי לדעתם יהיה ראש הממשלה הבא, לאיזה מגזר הם משתייכים (חילוני, מסורתי או חרדי). בשלב הבא וככל הנראה על מנת לאמת את התשובות, התבקשו הנשאלים לענות לשאלה "איזו השגחה אתה אוכל?" כשאחת מהתשובות הייתה גם בד"ץ בית יוסף שכידוע מזוהה עם התנועה.

השאלה האחרונה שהופנתה בסקר הטלפוני הייתה: "האם לדעתך כדאי להכניס לתנועה אדם שאינו חובש כיפה, או עדיף לקדם אנשים מהקהילה החרדית ספרדית?".

מצביעי ש"ס שתהו לפשר השאלה, שאלו האם מדובר בחבר הכנסת כחלון, אולם כצפוי הסוקרים סירבו לענות על השאלה.

בתוך כך, היום (חמישי) הגיע אריה דרעי לסבב פגישות בצפון הארץ ואף נפגש עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירה שליט"א בנהריה. לאחר מכן יצא לחזק את ידיו של מקורבו שמעון גואטה במושב גורן המתמודד לראשות המועצה האזורית מעלה יוסף בעוד כחודש וחצי.

בתנועת ש"ס מסרו בתגובה כי הם לא מכירים סקר כזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר