פיוס בש"ס? אריה דרעי ויעקב מרגי נפגשו בירושלים

אריה דרעי מראשי ש"ס, פגש היום את השר יעקב מרגי, הפגישה נערכה לאחר תקופה בה בין השניים שרר מתח רב. כזכור, במוצ"ש האחרון קיבל מרגי חיזוק מהגר"ע יוסף ששיבח את פעילותו של מרגי. בתוך כך, 'מטה בני תורה' שביקש דרעי להקים - בוטל (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ומרגי (צילומים: פלאש 90)

שר הדתות יעקב מרגי הגיע בשעות הצהריים (שני) ללשכתו של אריה דרעי, אחד משלושת מנהיגי תנועת ש"ס, שם נועדו השניים במשך שעה ארוכה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

פגישתם של השניים מלמדת כי הקשרים בין דרעי למרגי מתהדקים בחזרה, זאת לאחר מתח לא קל ששרר ביניהם בתקופה האחרונה.

גורם בש"ס אמר ל'כיכר השבת': "לא היה ניתן להסתיר את המתח ששרר בין דרעי למרגי, אבל האחדות חלחלה למטה, אריה דרעי משמש כיו"ר מטה הבחירות- ומרגי הגיע לעדכן אותו על הפעילות באלעד, שם הוא אחראי על המטה".

מרן הגר"ע יוסף משבח את מרגי בשיעורו השבועי.

כזכור, מרגי קיבל חיזוק גדול ממרן הרב עובדיה יוסף שאמר בשיעורו השבועי במוצאי שבת: "יש לנו שר דתות, כמה מקוואות עשה, כמה בתי כנסת, כמה בתי מדרשות, הוא הולך ממקום למקום, הרבה מחכים בכליון עיניים שיהיה להם מקווה, בא הוא (יעקב מרגי י.כ) ופותר להם את הבעיה", אמר הרב עובדיה בהתפעלות. "כמה מקוואות היו ישנים ולא היה אפשר לטבול בהם, היה צריך לשפץ אותם, בה הוא והעמיד אותה על רגליהם".

הרב עובדיה יוסף המשיך ושיבח את שרי ש"ס: "ולמה עשו כל זה? בגלל שאוהבים את התורה, כולם אנשי תורה, עושים מעשיו של אברהם אבינו, צריך לגייר את הגרים, אבל אין לו מקווה מה יעשה? פונה לשר הדתות, 'אדוני תבנה לי מקווה', ככה ברוך ה' שמם יצא לפניהם".

בתוך כך, כוונת מקורבי אריה דרעי להקים מטה מיוחד שיקרא בשם 'מטה בני תורה', ירד מסדר היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר