יעקב גלויברמן: "דרעי ואוסלו? לא היה ולא נברא"

העסקן החב"די יעקב גלויברמן מתייצב להגנת דרעי וטוען מקורבו של חיים יעקב לייבוביץ', אביגדור ליברמן, עומד מאחורי "הנישואים האזרחיים והביא גיור רפורמי". לייבוביץ' "הלבין את פניו" של דרעי ואמר כי החסידות תקיים את ציווי הרבי מלובביץ' להצביע למלפגה החרדית ביותר

אלי ג'אן | כיכר השבת |
גלויברמן ודרעי. ידידות אמיצה (צילום: מ' מאמין)

הרב יעקב גלויברמן, עסקן חב"די הנמנה על מקורבי דרעי, יצא הבוקר להגנתו ותקף את העסקן חיים יעקב לייבוביץ': " שלא ידבר בזכות הרב'ה או בשם חסידות חב"ד, חב"ד תצביע לש"ס או לאגודת ישראל".

העסקן החב"די חיים יעקב לייבוביץ הצליח להרגיז את מחנה דרעי כשהאשים אותו בהסכמי אוסלו והוסיף כי גם אחמד טיבי יכול להגיע לכפר חב"ד, כתגובה לביקורו של אריה דרעי אמש ביישוב.

הרב גלויברמן, חברו של דרעי מזה שנים רבות, נשלח להשיב אש ובראיון למרדכי לביא הבוקר אמר: "הרבי לא תקף אף אחד מעל גלי האתר, הוא (לייבוביץ) מאשים את אריה באוסלו וזה לא היה ולא נברא".

אריק שרון, הוסיף גלייברמן, ביקר בכפר חב"ד ו"צעק" על שלימות הארץ, כמו-גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגדירו אותו "טוב ליהודים" ולבסוף השניים אכזבו עם החזרת שטחים.

"הרב'ה אמר לשמוע בקול הצבא ודרעי שמע לרמטכ"ל אהוד ברק שאמר לו לא להצביע. כל הזמן מדביקים לו אוסלו".

לדבריו, לייבוביץ' "הלבין את פניו" של דרעי ואמר כי החסידות תקיים את ציווי הרבי מלובביץ' להצביע למלפגה החרדית ביותר: "מי שרוצה להצביע ש"ס, יצביע ש"ס ומי שרוצה אגודת ישראל, שיצביע אגודת ישראל".

גם איווט ליברמן, אליו מקורב לייבוביץ, סופג מילים קשות מגלויברמן: "הוא הביא את הנישואים האזרחיים, גיור רפורמי שהרבי נלחם אש נגד הדברים האלה".

בסיום שאל מרדכי לביא את הרב גלויברמן, "כמה שווה לך הראיון?" וזה השיב כי אריה דרעי לא צריך אותו, אבל "כולנו אוהבים אותו ומצדיעים לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר