בגלל דבריו על סירוב פקודה

נתניהו תוקף את נפתלי בנט: לא יישב בממשלתי

לאחר דבריו של נפתלי בנט מהם השתמע כי הוא כביכול תומך בסירוב פקודה, תוקף אותו הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורומז כי בנט לא יצורף לקואליציה בראשותו. כזכור, בנט הבהיר בשבוע שעבר ואמר: "אני מתנגד בכל נפשי לסרבנות מכיון שסרבנות תפגע אנושות בצה"ל היקר לנו, ואין לנו עוד צבא" (בחירות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בנט (צילום: פלאש 90)

המתקפה נגד נפתלי בנט בגין דבריו מהם השתמע שהוא כביכול תומך בסירוב פקודה - נמשכת.

בראיון שקיים הערב (מוצ"ש) ראש הממשלה בנימין נתניהו לחדשות ערוץ 2, הוא תקף את בנט, ורמז כי אם ימשיך לתמוך בסירוב פקודה, הוא לא יצורף לקואליציה שיקים נתניהו לאחר הבחירות.

לדברי נתניהו: "זה חמור מאוד, עתיד המדינה מושתת על הצבא ועל מילוי פקודות, אני אומר דבר פשוט, מי שיידבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי".

כזכור, בראיון ל'משעל חם' בשבוע שעבר, אמר בנט כי במידה והיה נדרש לפנות ישוב יהודי, היה מבקש ממפקדיו פטור מהמשימה.

ב'ישראל היום', המזוהה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקפו כמובן את בנט. נפתלי בנט פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא הבהיר את דבריו: "הבוקר הכותרת הראשית ב"ישראל היום" נותנת את התחושה כאילו אני קורא לסרבנות פקודה. לצערי (ממש לצערי) השר משה (בוגי) יעלון בחר לתקוף אותי על "קריאה לסרבנות" למרות שכל מי שצפה בתכנית ראה שיצאתי בבירור נגד קריאה לסרבנות. הוא הפך את דבריי והעיתון "ישראל היום" והליכוד ניצלו זאת. בליכוד, במקרה זה, בחרו לעוות את דבריי ולפגוע בצה"ל כדי להרוויח כמה קולות"

בנט הבהיר כי הוא לא תומך בסירוב פקודה, וכי דבריו הוצאו מהקשרם: "אני כואב. מאד. עזבו רגע פוליטיקה. לא מעניין אותי כרגע מנדטים אלא עתיד צה"ל, הצבא היחידי שיש לנו".

"אני יודע שרבבות צעירים מסתכלים עליי כדוגמא אישית, ובגלל משחקים פוליטיים וספינים תקשורתיים עלול להיגרם נזק לאחדות צה"ל. רבבות צעירים עלולים לחשוב שאני קורא לסרבנות, ולקחת דוגמא אישית מוטעית בעניין".

"אני מתנגד בכל נפשי לסרבנות מכיון שסרבנות תפגע אנושות בצה"ל היקר לנו, ואין לנו עוד צבא". כתב בנט.

נציין, כי מאז פרסום דבריו של בנט, הוא הותקף על ידי ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' שטענה כי הדברים מהווים קריאה ל"מרי אזרחי", ועל ידי בכירים בליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר