בנט: "דברתי מדם ליבי, לא מתנצל על דבריי"

נפתלי בנט, מי שזכה לגינויים רבים בעקבות דבריו כביכול בעד סירוב פקודה, כינס הערב מסיבת עיתונאים, בה הבהיר: "בליכוד עטו על הדברים, סילפו אותם ויצרו דימוי שקראתי. דברתי מדם ליבי ואני לא מתנצל על דבריי", מוקדם יותר תקף את דבריו ראש הממשלה בנימין נתניהו (בחירות)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בנט, הערב (צילום: פלאש 90)

נפתלי בנט, מי שזכה לגינויים רבים בעקבות הדברים שאמר בראיון לנסים משעל ביום חמישי האחרון, מהם השתמע כי הוא תומך בסירוב פקודה, קיים הערב מסיבת עיתונאים בה הבהיר את דבריו.

"אני לא קורא לסרבנות ולא קראתי לסירוב פקודה אי פעם. 22 שנה אני משרת כלוחם ולחמתי בכל מערכות ישראל לא קראתי לסירוב פקודה" אמר בנט במסיבת העיתונאים.

"בליכוד עטו על הדברים, סילפו אותם ויצרו דימוי שקראתי. דברתי מדם ליבי ואני לא מתנצל על דבריי אבל אני מנהיג ציבור ועכשיו אומר את הדברים בצורה ברורה, פקודה לעקור יישוב יהודי היא פגיעה אנושה בזכויות האדם הכי בסיסיות ומעמידה חיילים בדילמה".

,בנט במסיבת העיתונאים, הערב (צילום: פלאש 90)

"זו דילמה קשה ואי אפשר לטאטא אותה. אם כלו כל הקיצין, חייל חייב למלא את פקודות הצבא. על ראש הליכוד בוער הכובע. הליכוד עלול להמיט עלינו התנתקות נוספת. אני קורא לראש הממשלה לחזור בו מהסכמתו למדינה פלסטינית" סיים בנט את דבריו כשהוא תוקף את מפלגת הליכוד.

כזכור, הערב תקף אותו ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון שקיים עם חדשות ערוץ 2, ורמז כי בנט לא יכלל בממשלה שיקים נתניהו לאחר הבחירות, לדברי נתניהו: "זה חמור מאוד, עתיד המדינה מושתת על הצבא ועל מילוי פקודות, אני אומר דבר פשוט, מי שיידבק בסרבנות, לא יישב בממשלתי".

צפו במסיבת העיתונאים של בנט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר