הצעירה שירקה על ח"כ אחמד טיבי: "לא מתחרטת"

יממה לאחר התקרית המביישת באוניברסיטת בר אילן, הצעירה שירקה על חבר הכנסת אחמד טיבי לאחר שהוברח מעימות סוער, אומרת כי היא לא מתחרט על המעשה "הוא צריך להגיד תודה - מגיע לו הרבה יותר, מגיע לו גזר דין מוות. אויבי ישראל, צריך שיהיו אנשים שיתנו להם מה שמגיע להם" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טיבי, לפני שהוברח מהעימות (צילום: פלאש 90)

יממה לאחר התקרית החרגיה באוניברסיטת בר אילן, בה הוברח ח"כ אחמד טיבי (רע"מ תע"ל) תוך כדי עימות שגלש לפסים לא מקובים, הצעירה שיירקה על ח"כ טיבי מדברת, ואומרת כי היא לא מתחרטת על המעשה.

בראיון שקיימה עם אתר ynet, אמרה הצעירה: "אולי זה לא כל כך פוליטקלי קורקט וזה נראה קצת מגעיל, אבל יש אנשים שזה מגיע להם".

הצעירה המשיכה בקו החריף נגד טיבי ואמרה: "הוא צריך להגיד תודה - מגיע לו הרבה יותר, מגיע לו גזר דין מוות. אויבי ישראל, צריך שיהיו אנשים שיתנו להם מה שמגיע להם"

לדבריה, יש לסלק את טיבי מכהונתו כחבר כנסת: "אני חושבת שזה ביזיון שיש חבר כנסת שמסית לרצח יהודים, אומר שהשהידים זה המעלה הכי גדולה, שנותנים לו ככה לשבת על במה ומכבדים אותו - במקום להעיף אותו מהכנסת".

עוד אמרה הצעירה: "הוא אומר שלא צריכה להיות מדינה יהודית, שיש להם בעלות על הארץ, אומר על הרב כהנא 'ימח שמו' ושהוא היה טרוריסט, בעוד שהוא עצמו מסית לרצח וקורא לתומכיו להיות שהידים. הרגשתי שזה ביזיון שאף אחד לא עושה עם העניין הזה שום דבר".

אמש, אמר טיבי בתגובה לאירוע המשפיל: "לא אחשוש ולא ארתע ואגיע לכל מקום, גם אם יהיו שם כהניסטים וגזענים. אשמיע את דבריי ואת דברי הציבור הערבי בראש מורם".

טיבי ואלדד מגיעים לדיון, אמש (צילום: פלאש 90)

ח"כ אריה אלדד (עוצמה לישראל), שהשתתף אף הוא בעימות שגלש כאמור לפסים לא מקובלים אמר לאחר התקרית: "במהלך הדיון התלהטו הרוחות ורוב הסטודנטים לא יכלו לסבול כנראה את דרך הדיבור של ח"כ טיבי, שטען לבעלות על ארץ ישראל ושלל את זכותו של העם היהודי למדינה דמוקרטית".

"הובא לידיעתי כי אחת הסטודנטיות שפכה ככל הנראה מים על ח"כ טיבי ונעצרה על ידי אנשי האבטחה של האוניברסיטה. אם אכן כך היה אנו מצרים על גילויי האלימות משני הצדדים ומגנים כל ניסיון לפגוע בח"כ טיבי" אמר ח"כ אלדד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר