הפתעה: נתניהו מינה את כחלון ליו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את השר משה כחלון ליו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל. "אני מתחייב שנוריד את שנוריד את מחיר הדיור" אמר ראש הממשלה, "לכן אני מברך את השר כחלון על החלטתו לקבל את תפקיד יו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל שיועבר לאחריות משרד ראש הממשלה לאחר הבחירות. (פוליטי מדיני)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כחלון ונתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

יומיים לבחירות לכנסת ה-19, שולף ראש הממשלה בנימין נתניהו קלף מנצח ומחליט על מינויו של השר משה כחלון לתפקיד יו"ר מועצת מינהל מקרקעי ישראל, תפקיד שעד היום שימש בו שר השיכון אריאל אטיאס.

המיוני נעשה "במטרה להפחית משמעותית את מחירי הדיור לכלל אזרחי ישראל בדגש על זוגות צעירים וחיילים משוחררים". אמרו בלשכת ראש הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר פרסום ההודעה על ההחלטה: "אני בטוח שיחד עם השר כחלון נוריד את מחירי הדיור כפי שהורדנו את מחירי הסלולר".

"אני מברך את כחלון שלקח על עצמו את המשימה החשובה הזו ואני מבטיח לתת לו את כל הגיבוי כפי שעשיתי ברפורמות בתקשורת".

"אני מתחייב שנוריד את שנוריד את מחיר הדיור ולכן אני מברך את השר כחלון על החלטתו לקבל את תפקיד יו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל שיועבר לאחריות משרד ראש הממשלה לאחר הבחירות. משה כחלון הוא האיש הנכון בזמן הנכון להובלת הוזלת מחירי הדיור" מסר ראש הממשלה.

יצויין, כי לפני מספר חודשים הודיע כחלון על פרישתו מהתמודדות במסגרת הליכוד במהלך הבחירות הנוכחיות. כמו כן, המינוי היום מחזק את אמירתו של ראש הממשלה לפיה בקואלךיציה הבאה תיק השיכון ילקח מידי ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר