ליברמן:

"אנו נרכיב את הממשלה; החרדים יצטרכו להתגמש"

אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, הכריז הערב כי המפלגות החרדיות יאלצו להתגמש אם ברצונן להיכנס לקואליציה. "אי אפשר להמשיך כך כאילו לא קרה כלום, כל מי שיקבל את העקרונות יהיה יותר ממוזמן לקחת חלק" אמר ליברמן כשהוא מתכוון להצהרת רוה"מ על שינויים שיביאו לשיוויון בנטל (חדשות, פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ליברמן, היום (צילום: פלאש 90)

אביגדור ליברמן, שר החוץ לשעבר, רומז כי המפלגות החרדיות יאלצו להתגמש בנושאים שונים כמו גיוס חרדים, בכדי להיכנס לקואליציה הבאה.

לדבריו, אותם אמר בפתח ישיבת הסיעה הערב: "איננו פוסלים אף אחד. אין לי ספק שגם המפלגות החרדיות מבינות שאי אפשר להמשיך כך כאילו לא קרה כלום וגם הן יצטרכו להתגמש".

ליברמן המשיך: "כל מי שיקבל את העקרונות יהיה יותר ממוזמן לקחת חלק גם בקואליציה וגם באותם שינויים".

כידוע, השינויים אליהם מתכוון ליברמן הם אותם שינויים עליהם דיבר ראש המשלה בנימין נתניהו בנאום הניצחון שלו. בין השינויים - סוגיית השיוויון בנטל, וגיוס חרדים.

ליברמן אמר במהלך דבריו, כי לדעתו מתאים ליאיר לפיד לתפקד כשר האוצר בקואליציית נתניהו: "אין ספק ששותף עם 19 מנדטים זה שותף בכיר, ננהל משא ומתן ואנחנו מודעים לאותה הצלחה וזה יקבל ביטוי במידה וירצה להצטרף".

"אני חושב שדווקא יאיר לפיד, שדיבר הרבה על מעמד הביניים והמחאה החברתית, טבעי שיתמקד בנושאי פנים ויקח אולי את תיק האוצר, אבל אני מעלה ספקולציה ולא משהו באמת רציני" אמר ליברמן.

"אין ספק שנרכיב את הממשלה הבאה" אמר שר החוץ לשעבר, "ברור לכולם שנתניהו גם בקדנציה הבאה ישמש כראש ממשלת ישראל, האיחוד עם הליכוד השיג שני דברים, המשכיות של המחנה הלאומי כמי שהוביל את המדינה גם בקדנציה הבאה וגם המשכיות של ראש הממשלה בקדנציה הבאה. בלי האיחוד התמונה הייתה כנראה אחרת לגמרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר