ח"כ אריה דרעי: "העיסוק בשרה נתניהו - רכילות זולה"

ח"כ אריה דרעי, תוקף את כלי התקשורת השונים בהם 'כיכר השבת' שביקרו את לבושה מעורר המחלוקת של הגברת שרה נתניהו אמש באירוע השבעת 120 חברי הכנסת. לדבריו: "העיסוק הדוחה והמרושע בהופעתה של רעיית ראש הממשלה אמש בהשבעת הכנסת איננו במקומו". לדבריו העיסוק "חרג מכל פורפורציה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגב' שרה נתניהו (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

מנהיג ש"ס ח"כ אריה דרעי, נחלץ להגן על רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו, שהופעתה אמש בטקס השבעת חברי הכנסת בירושלים - עוררה סערה ופולמוס ציבורי רחב, כאשר בין הייתר מאמר שפורסם בגנות צורת הלבוש הלא מכובד ב'כיכר השבת' גרר אחריו תגובות רבות בכלי תקשורת שונים.

"העיסוק הדוחה והמרושע בהופעתה של רעיית ראש הממשלה אמש בהשבעת הכנסת איננו במקומו" בוחר דרעי לפתוח את הסטטוס אותו פרסם בעמוד הפייסבוק שלו, "לא יתכן שאירוע מכובד כל כך ידחק הצידה לטובת עיסוק חטטני ומשפיל".

"מקומם של בני משפחותיהם של נבחרי הציבור צריך להיות מחוץ למשחק הפוליטי".

דרעי ממשיך בסטטוס ההגנה שלו על הגברת נתניהו, ותוקף את מאמר המערכת של 'כיכר השבת' מאמש כאשר הוא טוען שנתניהו מכבדת את הדת, וכהוכחה לכך הוא מציג את אביה שהיה מורה לתנ"ך.

לדבריו: "בחלק מכלי התקשורת אף הגדילו לעשות והאשימו את הגברת נתניהו בחוסר רגישות כלפי הציבור הדתי, לא פחות ולא יותר, בתו של מורה לתנ״ך שהיה תלמיד חכם משכמו ומעלה, אמא שחינכה את בנה לתנ״ך מי שגם הקימה חוג לתנ״ך שבועי בביתה, דווקא היא תואשם בחוסר כבוד לציבור הדתי".

"אינני רגיל להתייחס לרכילויות אבל הפעם נדמה שהעיסוק בנושא חרג מכל פרופורציה, כולל נסיון להפוך אותי לשחקן בהצגה התקשורתית הלא נחמדה הזו" צייץ דרעי כשהוא מתכוון לתמונה בה הוא נראה כשהוא מסיר את ראשו מלהביט ישירות בגברת נתניהו.

דרעי ושרה, אתמול. פזל בחלק מהשיחה לצדדים (צילום: כיכר השבת)

"במהלך האירוע אמש שוחחנו אני ורעייתי משך דקות ארוכות עם הגב׳ נתניהו שיחה נעימה וקולחת, הופתעתי לגלות לאחר מכן בחלק מכלי התקשורת כי ״חשתי מובך״ מהופעתה של הגברת נתניהו".

"אני אכן מובך, אני מובך שרכילות זולה והלבנת פנים מהסוג הגרוע ביותר ממלאים את סדר היום שלנו. יש לנו במדינה עניינים חשובים והרי גורל להתעסק איתם, וראוי שנתמקד בהם", סיים דרעי את דבריו.

כזכור, לבושה מעורר המחלוקת והלא מחמיא של שרה נתניהו, גרר מאז אמש ביקורות נרחבות בכלי התקשורת השונים, כשחלק מהם אף הגדירו אותו כלבוש שיש בו אמירה כלפי הנציגים החרדים. אולם כעת, ח"כ אריה דרעי יוצא להגנה על אשת ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר