אנחת רווחה:

ח"כ אורי אריאל ויתר לגפני על ראשות ועדת הכספים הזמנית

ח"כ אורי אריאל הודיע כי הוא לא יתמודד מול ח"כ גפני על תפקיד יו"ר ועדת הכספים הזמני. מקורביו של אריאל אמרו שהוא עשה את הצעד בשל הערכתו לח"כ משה גפני ופעילותו. בנוסף הם מדגישים כי אין בויתור הזמני אמירה על כך שאריאל מוותר על התפקיד לאחר שתוקם הממשלה (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

אנחת רווחה זמנית: בסיסתו של יו"ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני יכולים לנשום לרווחה, לפחות לתקופה הקרובה. ח"כ אורי אריאל מראשי מפלגת הבית היהודי הודיע כי הוא מוותר לגפני וכי לא יתמודד מולו על תפקיד יו"ר ועדת הכספים הזמנית וזאת למשך החודש הקרוב עד שתגובש הקואליציה החדשה ויוחלט למי התפקיד ינתן.

יצויין, כי בכנסת ישראל ישנן מספר ועדות העובדות גם בתקופה זו וזאת בשל נחיצות תפקודן, ביניהן ועדת חוץ וביטחון, וועדת הכספים.

בתחילה, הודיע אורי אריאל כי הוא מתכוון להתמודד לתפקיד גם בחודש הקרוב אולם כאמור הודיע על פרישתו. לדברי מקורביו של אריאל הוא עשה זאת בשל "הערכתו הגדולה לפועלו של גפני ולתפקודו כיו"ר הוועדה שהוא עצמו הינו חבר בה".

מקורביו מדגישים כי אין זה משליך על כך שח"כ אריאל בהכרח ויתר על התמודדתו לתפקיד במשך הקדנציה הקרובה אולם כעת הוא בחר לוותר לגפני.

כזכור, ההערכות בבית היהודי בתחילת השבוע דיברו על כך שאריאל יעדף לכהן בתפקיד כיו"ר ועדת הכספים על פני תפקיד של שר זוטר במסגרת הממשלה שתוקם.

עם זאת, בשיחה עם 'כיכר השבת' גילו בסביבתו של ח"כ גפני אופטימיות, והודיעו כי הם בטוחים כי באם יהדות התורה תיכנס לבסוף לקואליציה ותיהיה חברה בממשלת נתניהו הרי שהתפקיד יהיה מובטח לה וממילא גפני ימשיך לכהן כיו"ר הוועדה.

"אין ספק שהוא הוכיח מקצועיות רבה וסייע לכל המגזרים ולשכבות החלשות בפרט", אמרו מקורביו של גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר