חילופי מהלומות

איילת שקד: הליכוד מזלזל באינטליגנציה של הציבור

המשא-ומתן הקואליציוני התקוע מביא את המפלגות להחליף מהלומות בכלי התקשורת וברשתות החברתיות. לאחר ש'הליכוד' האשים את 'הבית היהודי' ב"הונאת הבוחרים", משיבה איילת שקד במתקפה משלה: "כמה זלזול באינטליגנציית הציבור". לטענתה, ההצעה של ביבי ליחימוביץ' ולבני, היא ההונאה (פוליטי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
חברי הכנסת של 'הבית היהודי' (צילום: פלאש 90)

המשא-ומתן הקואליציוני תקוע, ובין המפלגות בוחרים להעביר מסרים בעיקר דרך כלי התקשורת והרשתות החברתיות.

'הליכוד' יצא במתקפה נגד 'הבית היהודי' הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום', לפיו נפתלי בנט הונה את הבוחרים כאשר מונע הקמת ממשלה לאטומית בשל הדיל שלו עם יאיר לפיד.

"במהלך הקמפיין הבטיח בנט לבוחריו כי הוא תומך בבנימין נתניהו ואף שם תמונה שלו עם תמונה של ראש הממשלה בשלטי החוצות כדי להדגיש את מידת שיתוף הפעולה שהוא מתכנן אחרי הבחירות. אלא שמייד אחרי הבחירות פועל בנט, באמצעות הברית עם לפיד, למנוע הקמתה של ממשלה לאומית"] צוטט גורם בכיר בליכוד.

בתגובה לדברים, מאשימה איילת שקד, מ'הבית היהודי' את הליכוד כי הוא מזלזל באינטלגנציה של הציבור.

בדברים שכתבה בדף הפייסבוק שלה, כותבת שקד כי "בליכוד אומרים ש'הבנות לפיד בנט הם הונאת הבוחרים'. כמה זלזול באינטליגנציית הציבור".

לטענתה, "הבית היהודי הודיע שיתמוך בנתניהו, שימליץ עליו לנשיא, ועשה זאת למרות הקמפיין של הליכוד נגדו. אם נתניהו ירצה - הוא יוכל להקים ממשלה איתנו ומהר".

"ומה הציבור קיבל בתמורה מהליכוד?", היא ממשיכה, "להציע לשלי יחימוביץ את תיק האוצר - זו לא הונאת הבוחרים? הרי במשך שנים יחימוביץ ונתניהו הסבירו לעם כמה שונה התפיסה הכלכלית שלהם זה מזו. פתאום נתניהו יסכים לתוכנית כלכלית שעולה 138 מיליארד שקל? נתניהו נהפך גם הוא לסוציאל דמוקרט? והאם נתניהו לא מעריך כלל את מילתה של יחימוביץ שהצהירה או הנהגה או אופוזיציה?", תוהה שקד.

"וזה לא הכל - להציע לסגור כשותפה ראשונה, וכמנהלת משא ומתן (!) עם ציפי ליבני שחרטה על דיגלה מדינה פלסטינית הכוללת חלוקת ירושלים, וחזרה ואמרה שנתניהו מוביל לאסון זו לא הונאה? נו באמת", תוקפת שקד.

לדבריה, "שתקנו על כל ההכפשות במערכת הבחירות, המלצנו על נתניהו כפי שהבטחנו ולמרות ההתנהלות המוזרה מאד של הליכוד מולנו".

"חברינו בליכוד - הקמפיין נגמר. תפסיקו לתקוף את הבית היהודי ופשוט תקימו ממשלה", כותבת שקד ומוסיפה עקיצה לעבר 'הליכוד', "ואגב, אנחנו רוצים לדעת מה יהיו קווי היסוד של הממשלה, לפני שתציעו לנו תיקים. תודה", כשהיא רומזת על ההצעה של נתניהו לבית היהודי לקבל שורת תיקים בתמורה להצטרפות מיידית לקואליציה, הצעה שנחתה על הסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות