נפתלי בנט: אין משא ומתן כרגע, לעם ישראל אין זמן

יאיר לפיד ונפתלי בנט, ראשי מפלגות 'יש עתיד ו'הבית היהודי' אמרו בישיבות הסיעה שקיימו בכנסת, כי מזה כשבוע לא מתנהל משא ומתן קואליציוני בינם למפלגת השלטון. בנט: "לעם ישראל אין זמן". לפיד: "אין לנו ניסיון ואנחנו באמת לא מבינים בפוליטיקה, וזו הסיבה שאין לנו שום ברירה אחרת" (חדשות, פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בנט ולפיד (צילום: פלאש 90)

יושבי הראש של מפלגות 'הבית היהודי' ו'יש עתיד' רמזו היום במהלך ישיבת הסיעה השבועית הכנסת, כי המשא ומתן מול הליכוד נתקע.

ח"כ נפתלי בנט אמר זאת יותר באופן ברור: "מזה שבוע לא מתקיים משא ומתן משמעותי, לבית היהודי יש זמן, לעם ישראל אין".

"הסיעה שלנו מעוניינת להיכנס לממשלה כדי לשרת נאמנה ואנחנו מעוניינים להיכנס עם נתניהו, ברגע שיחליטו לנהל משא ומתן אני מאמין שאפשר לסגור ממשלה תוך 24 שעות".

"אנחנו צריכים לברר מה קווי היסוד, מה הדרך ואז להיכנס. רק אחרי העקרונות אפשר יהיה לדבר על תיקים. עד לרגע זה לא קיבלתי קווי יסוד ואת ספר התקציב. אני קורא מכאן להאיץ את התהליך לטובת הציבור בישראל".

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד אמר כי אין לו מה לספר לחברי סיעתו, ורמז כי אין כעת משא ומתן מול הליכוד: "אני מבין שאומרים עלינו עכשיו שאין לנו ניסיון ואנחנו לא מבינים בפולטיקה, ואני רוצה להגיד שזה נכון לגמרי" אמר לפיד, "באמת אין לנו ניסיון ואנחנו באמת לא מבינים בפוליטיקה, וזו הסיבה שאין לנו שום ברירה אחרת, אלא להיצמד לערכים שלנו ולעקרונות שלנו, כי את זה אנחנו כן מבינים ועדיף לאנשים להתעסק בדברים שהם כן מבינים בהם".

לדברי לפיד: "אולי כדאי להזכיר שהשאלה שעומדת בפני נתניהו היא לא איזה תיקים הוא רוצה לחלק לאיזה שותפים, אלא לאיפה הוא רוצה להוביל את מדינת ישראל ולאיזה ערכים הוא רוצה שהממשלה הבאה תפעל ואני רוצה שהוא יפעל לפי זה אז השאלה איזה ממשלה תקום תהיה שאלה מאוד פשוטה ומאוד ברורה".

כזכור, הבוקר ביקר יו"ר מפלגת 'הבית היהודי' בישיבות חברון ומיר בירושלים, ואמר כי: "לימוד התורה הינו אינטרס של עם ישראל ממש כמו יישוב הנגב".

"עם זאת", אמר בנט, "חלק גדול בעם ישראל הוכיח כי ניתן לשלב בין תורה לצבא". בנט הוסיף כי יש לקדם את השוויון בנטל. "דברים מסויימים השתנו, נצטרך לדעת לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר