לקראת בחירות חוזרות? לפיד מקבל 30 מנדטים בסקר ערוץ הכנסת

בימים האחרונים עלו שמועות על כך שבעקבות הקשיים בהרכבת הממשלה, ייאלצו אזרחי ישראל ללכת לבחירות חוזרות. לפי סקר ערוץ הכנסת: לפיד עם 30 מנדטים, ש"ס - 9. מפלגת השלטון 'הליכוד ביתנו' לעומת זאת נחלשת ויורדת ל-22 מנדטים בלבד. 'הבית היהודי' מתחזקת בשלושה מנדטים, ומפלגת 'העבודה' בראשות שלי יחימוביץ' נחלשת ל-13 מנדטים (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
יאיר לפיד, ינצח בבחירות חוזרות (צילום: פלאש 90)

בימים האחרונים, היה מי שהעלה חשש, כי בעקבות הקושי של בנימין נתניהו לגבש קואליציה בראשותו, יאלצו אזרחי ישראל ללכת לבחירות חוזרות.

במידה ואכן ילכו לבחירות חוזרות, קיים רוב בולט עבור יאיר לפיד, שיהיה זה שיקבל את הרכבת הממשלה.

לפי סקר של מכון פאנלס שנערך עבור ערוץ הכנסת ופורסם היום, במידה והיו נערכות היום בחירות, היה זוכה יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד ל-30 מנדטים, והופך למפלגה הגדולה ביותר.

מפלגת השלטון 'הליכוד ביתנו' לעומת זאת נחלשת ויורדת ל-22 מנדטים בלבד. 'הבית היהודי' מתחזקת בשלושה מנדטים, ומפלגת 'העבודה' בראשות שלי יחימוביץ' נחלשת ל-13 מנדטים.

מר"צ מצליחה לשמור על כוחה, ונשארת עם 7 מנדטים, ש"ס נחלשת ל-9 מנדטים בלבד, גם 'יהדות התורה' שדווקא הפתיעה בתוצאות האמת בבחירות האחרונות נחלשת לפי הסקר ויורדת ל-6 מנדטים.

'התנועה' בראשות ציפי לבני נחלשת ל-4 מנדטים, קדימה בראשות שאול מופז שומרת על כוחה ונשארת עם 2 מנדטים, כאשר לעומת זאת, 'עוצמה לישראל' של חברי הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי ואריה אלדד דווקא עוברת את אחוז החסימה, ומקבלת 3 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר