צוותי המשא ומתן של הבית היהודי והליכוד יפגשו שוב

צוותי המשא ומתן הקואליציוני של 'הליכוד ביתנו' ו'הבית היהודי' יפגשו מחר שוב, בנסיון להגיע להבנות שיאפשרו את כניסת המפלגה לממשלתו השלישית של בנימין נתניהו. בוגי יעלון: "הבית היהודי למעשה היו הראשונים שפתחנו בפניהם את הדלת, ואני לא מדבר על הטקסים בהתחלה, אלא על המשא ומתן הרציני" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אורי אריאל עם צוות הליכוד ביתנו בפגישה הקודמת. (פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לנסות לשבור את ציר 'בנט-לפיד' וקובע למחר (שישי) פגישה בין צוותי המשא ומתן של 'הבית היהודי' ו'הליכוד ביתנו'.

בניגוד לבית היהודי, יאיר לפיד ויש עתיד ממתינים עדיין לפגישה נוספת של צוותי המשא ומתן שלהם עם הליכוד.

כזכור, השבוע התלונן נפתלי בנט ואמר כי עדיין לא מתנהל משא ומתן רציני עם הליכוד: "הסיעה שלנו מעוניינת להיכנס לממשלה כדי לשרת נאמנה ואנחנו מעוניינים להיכנס עם נתניהו, ברגע שיחליטו לנהל משא ומתן אני מאמין שאפשר לסגור ממשלה תוך 24 שעות".

"עד לרגע זה לא קיבלתי קווי יסוד ואת ספר התקציב. אני קורא מכאן להאיץ את התהליך לטובת הציבור בישראל" אמר בנט.

בתוך כך, השר משה בוגי יעלון (הליכוד) ממשיך ותוקף את נפתלי בנט, בראיון לגלי צה"ל אמר יעלון: "הבית היהודי למעשה היו הראשונים שפתחנו בפניהם את הדלת, ואני לא מדבר על הטקסים בהתחלה, אלא על המשא ומתן הרציני, עם הצעה".

"אי הבנות גרמו לאיזה חיבור לא טבעי בין הבית היהודי ויש עתיד, בניגוד לאינטרסים המשותפים שלנו כמחנה לאומי".

"אין לנו בעיה ש'יש עתיד' יהיו בקואליציה, אבל לא מקובל עלינו רק 'יש עתיד' ובלי החרדים, בפרט מול הנעת התהליך של השיוויון בנטל, אני מקווה שמי שקורא לעצמו בית יהודי וחלק מהמחנה הלאומי והציג את מה שהציג יסתכל על האינטרסים ולא כל מיני שיקולים אחרים, ואם לא תהיה ברירה ונרכיב בלי הבית הלאומי, אז מי שהצביע הבית היהודי צטרך לתת דין וחשבון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר