הצעת הליכוד: אורי אריאל ישמש כשר הבינוי והשיכון

המו"מ הקואליציוני בין הליכוד לבית היהודי נמשך, ומתברר כי נתניהו מציע את תיק הבינוי והשיכון, בו החזיק אריאל אטיאס מש"ס, לח"כ אורי אריאל, תמורת כניסתם לממשלה. בתוך כך, יאיר לפיד נערך לאפשרות שמפלגתו תישאר באופוזיציה והוא החל לגייס את תמיכת חברי הכנסת בו לתפקיד יו"ר האופוזיציה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר השיכון? אורי אריאל (צילום: פלאש 90)

לקראת הסכם: המשא ומתן בין הליכוד ביתנו לבית היהודי נמשך וכעת מתברר כי אחת ההצעות של בנימין נתניהו לבית היהודי היא על חשבונו של השר אריאל אטיאס מש"ס, לפיה, ח"כ אורי אריאל ישמש כשר הבינוי והשיכון תמורת כניסת המפלגה הדתית לממשלה.

בבית היהודי אומרים כי עדיין אין הסכמות בכל הנושאים עם צוות המשא ומתן של הליכוד כך שעדיין לא מדברים על תיקים בממשלה.

כזכור, מוקדם יותר דיווחנו כי גורמים בכירים במפלגת 'הבית היהודי' מביעים ביממה האחרונה אופטימיות זהירה ומדווחים על "התקדמות משמעותית" במשא-ומתן בין המפלגה הדתית לאומית לאנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדבריהם, בנושאים רבים נרשמה "פריצת דרך" משמעותית וכעת נשארו עוד מספר נושאים עקרוניים השנויים עדיין במחלוקת כששני הצדדים מחפשים את הדרך לפתור את הבעיות.

"הכיוון הוא חיובי", אומר ל"כיכר השבת" גורם פוליטי נוסף במפלגה ומצהיר כי אם המגמה הזאת תימשך הרי שמפלגת הבית היהודי תהיה כבר בקרוב חלק מהקואליציה הבאה, ייתכן עד סוף השבוע.

בתוך כך יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד נערך לאפשרות שמפלגתו תשאר באופוזיציה. בחדשות 2 דווח הערב כי לפיד החל לגייס את תמיכת חברי הכנסת בו לתפקיד יו"ר האופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר