הרשקוביץ תוקף: בנט לא הלך עם מצע של לפיד

יו"ר 'הבית היהודי' לשעבר, דניאל הרזקוביץ, תוקף את היו"ר הנוכחי, נפתלי בנט, על הברית שכרת עם יאיר לפיד: "אני לא זוכר שהבית היהודי הלך עם מצע של יאיר לפיד". הרשקוביץ מוסיף ומזהיר כי "בעבר מפלגות ימין הפילו ממשלות ימין, לא צריך להוביל לשם" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דניאל הרשקוביץ (צילום: פלאש 90)

הרשקוביץ נגד בנט: לא מעט אישים בציבור הדתי לאומי, מרימים גבה לנוכח הברית שכרת יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, כעת, אחד מבכירי המפלגה לשעבר, תוקף בחריפות את המהלך.

יו"ר 'הבית היהודי' לשעבר, השר דניאל הרשקוביץ, תוקף את בנט על המהלך ואומר: "הוא לא הלך לבחירות עם המצע של יאיר לפיד".

בראיון ל'ישראל היום', אומר הרשקוביץ: "צריך להיות קשובים לרצון הבוחר, הבית היהודי רצה לבחירות עם אמירה מאוד ברורה, המועמד שלנו לראשות הממשלה הוא בנימין נתניהו, אפילו גייסו את נתניהו לשלטי חוצות, הרי בבחירות האלה הייתה כמעט הצבעה בשתי פתקים. אמרו, אתה מצביע לנו ומקבל את נתניהו בראשות הממשלה, אז היום לא רק שלא מקיימים את הבהטחה לבוחר, אלא גם מעכבים כניסה לקואליציה".

על החיבור של בנט על לפיד, אומר הרשקוביץ כי "הבעיות מתחילות כשהטקטיקה הופכת לאסטרטגיה, אני לא זוכר שהבית היהודי הלך עם מצע של יאיר לפיד, ואנחנו מפלגת לווין שלהם. אני לא רואה בנושא השוויון בנטל פערים בינינו לליכוד".

"בעבר מפלגות ימין הפילו ממשלות ימין, לא צריך להוביל לשם", מזהיר הרשקוביץ.

לפי הדיווחים ביממה האחרונה, נתניהו החליט לוותר על הציבור החרדי ולהיכנע לברית בין הבית היהודי ליש עתיד ולהכניסם לממשלה, כאשר ההערכות הן כי החתימה על ההסכם הקואליציוני צפויה כבר בשבוע הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר