השרים לא רוצים את ה-BMW של ליצמן

אלה ברכב: מכוניתו של חבר-הכנסת יעקב ליצמן, לשעבר סגן שר הבריאות, עומדת מיותמת בחניית משרד הבריאות. שרת הבריאות החדשה מסרבת לנסוע בו. בשלב הזה, מנסים אנשי מנהל הרכב למצוא שר שיואיל לנסוע ברכב השרד, אולם עד כה הם נתקלו בסרוב. ההערכה היא כי על רקע הקיצוצים הצפויים בתקציב, נסיעה ברכב כזה תיתפס בצורה לא ראויה על-ידי הציבור

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מסך מאתר BMW)

מכוניתו של חבר-הכנסת יעקב ליצמן, לשעבר סגן שר הבריאות, עומדת מיותמת בחניית משרד הבריאות. הסיבה: השרה החדשה יעל גרמן, מסרבת לנהוג ברכב שנחשב בזבזני בעיניה.

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי ליצמן הספיק ליהנות מהרכב המפואר במשך חודשיים בלבד. עכשיו, אחרי שסיים את תפקידו, השרה החדשה מסרבת לקבלו וכאמור, הוא ממתין בחנייה בחוסר מעש.

לפי גרמן, הרכב נחשב לבזבזני, ולכן היא ביקשה רכב חשמלי או היברדי הנחשב לזול בהרבה. אנשי מנהל הרכב סרבו לכך, והשרה החליטה להמשיך ולעשות שימשו ברכבה הפרטי.

בשלב הזה, מנסים אנשי מנהל הרכב למצוא שר שיואיל לנסוע ברכב השרד, אולם עד כה הם נתקלו בסרוב. ההערכה היא כי על רקע הקיצוצים הצפויים בתקציב, נסיעה ברכב כזה תיתפס בצורה לא ראויה על-ידי הציבור.

בעבר דווח כי ליצמן הגיש את הבקשה לקבל את הרכב, שעלותו נאמדת בכ-220 אלף שקלים, לאחר שרכבו הקודם עבר תאונה והושבת.

ליצמן היה זכאי לקבל הטבות כשר מן הממשלה, ובקשתו לקבל את הרכב היוקרתי אושרה.

באוצר לא אהבו את בקשת ליצמן. "בתקופת בחירות לא נהוג להחליף מכוניות, ובוודאי שלא לתת מכונית מנקרת עיניים בתקופה של קיצוצים", אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר