היום שאחרי

לוי לצד החרדים: לפיד נשאר בן עשירים מפונק

העיתונאי ומגיש הטלויזיה אמנון לוי יוצא במתקפה נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "כמה דוחה אותי הפופוליזם הזה, כמה מעציב לראות אנשים טובים שמתוך שנאת חרדים או ערבים או מזרחיים, הולכים אחרי הדמגוגיה הזו". רזי ברקאי: "לפיד נהנה לחבוט בחרדים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אמנון לוי נגד לפיד (צילום: פלאש 90)

העיתונאי ומגיש הטלויזיה אמנון לוי יוצא במתקפה נגד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "כמה דוחה אותי הפופוליזם הזה, כמה מעציב לראות אנשים טובים שמתוך שנאת חרדים או ערבים או מזרחיים, הולכים אחרי הדמגוגיה הזו".

בדברים שהעלה הבוקר לוי לעמוד הפייסבוק שלו, בעקבות נאומו של לפיד אמש (שני) במליאת הכנסת נגד החרדים, כתב לוי: "כמה נמוך יכול יאיר לפיד לרדת, יושב בממשלה של ביבי נתניהו, ומאשים את החרדים בגירעון התקציבי, כאילו ביבי היה רק תייר מזדמן, שותף של בנט ומפלגת המתנחלים שלו, אבל מגלגל את חובות המדינה על החרדים, למרות שההוצאה עליהם היא כסף קטן לעומת ההתנחלויות".

"לפיד היה ונשאר בן עשירים מפונק", הוסיף לוי וכתב: "האליטה העשירה והמיוחסת של הארץ, אדם שלא ידע מחסור אפילו יום אחד בחייו, אבל את קצבאות הילדים העניים בישראל הוא רוצה לחתוך ולקצץ. כמה דוחה אותי הפופוליזם הזה, כמה מעציב לראות אנשים טובים שמתוך שנאת חרדים או ערבים או מזרחיים, הולכים אחרי הדמגוגיה הזו".

צפו: נאומו מעורר הסערה של יאיר לפיד

הבוקר ראיין העיתונאי רזי ברקאי את סגנו של לפיד, ח"כ מיקי לוי. ברקאי סיפר על נאומו של לפיד: "הוא נהנה אתמול לחבוט בהם, ולכן הזכרתי את טומי. זה ממש הזכיר לי יציאות של טומי.

"כאילו הוא ביקש לעצמו את קריאות הבניים והפרובוקציות כדי להשתלח בהם, ובעניין הזה צודק ח"כ מאיר פרוש שזו היתה הצגה", הוסיף ברקאי. "הוא היה מאוד ציני כלפי החרדים".
כזכור בנאומו אמש תקף לפיד את החרדים ואמר בין היתר: "פרוש דיבר על המיסים שהולכים להעלות אל מול הגרעון. מר פרוש, אני רוצה להזכר, הממשלה שייצרה את הגרעון הזה, לא הייתם שותפים לה?, אתם הייתם עד עכשיו על המאדים?, אתם הגעתם רק הבוקר למדינת ישראל?".

"אתם ישבתם בכל ממשלה שהיא - כבר 30 שנה, והגרעון הזה רשום על שמכם, אני זה שצריך לפטור את הגרעון הזה שאתם יצרתם, וגם לא הייתם החברים הכי 'זולים' לממשלה הזאת, אני מזכיר לך. זה לא שאתם ישבתם ואמרתם שמתוך דאגה לעם ישראל אתם החלטתם פחות כסף מתקציב המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר