תומכי אריה דרעי מאושרים: "הפיקדון הוחזר לבעליו"

חזרתו של אריה דרעי לתפקיד יו"ר ש"ס זוכה לתגובות שונות בין פעילי המפלגה. יהודה אזרד, מקורבו של דרעי אמר: "הפיקדון חזר לבעליו", אנשי ישי טוענים: "עשו לו אמבוש" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (פלאש 90)

פעילי תנועת ש"ס לא הוכנו מראש טרם קבלת הידיעה על חזרתו של אריה דרעי לתפקיד יו"ר המפלגה, התגובות בשטח לשובו של דרעי לתפקיד הבכיר - מעורבות.

אחד מתומכיו הגדולים של אריה דרעי אמר הצהריים (חמישי) ל'כיכר השבת': "אני לא מופתע, הבטיחו לאריה דרעי לפני 13 שנה שנותנים את הפיקדון לאלי ישי וכשהוא יחזור לש"ס הם יחזירו לו את הפיקדון, זה לקח קצת זמן אבל הנה היום ב"ה הפיקדון חזר לבעליו, ואריה קיבל את התפקיד הראוי לו".

פעיל ש"ס נוסף אמר היום: "אני מקווה שאלי ישי יקבל את הכרעתו של מרן מאור עיננו רבינו עובדיה יוסף, הוא אמר תמיד שהוא מקבל כל מה שמרן אומר לו, היום מרן קבע שאריה יושב ראש התנועה אז שלא ינסה להתבכיין זה מה שמרן קבע ופסק".

הרב יהודה אזרד, מי שמכונה 'מנהיג התנזים של דרעי' אמר בתגובה: "אני לא מבין למה כותבים שדרעי קיבל את תפקיד יו"ר ש"ס, צריך לכתוב שהפיקדון חזר לבעליו".

זמר הבית של תנועת ש"ס בני אלבז כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה, ר' אריה מקבל את יושב ראש ש"ס. חבקו את רבי אריה האלוף חוזר! ממש שמח אצלנו".

שדר הרדיו דוד חכם, המזוהה גם הוא עם אנשיו של דרעי אמר: "ברוך המשיב אבדה לבעליה, אין ספק שהיכולות של מי שחולל את המהפכה להצעיד את תנועת ש"ס לדרך חדשה טובה ומצליחה יוכיחו את עצמם בתקופה הקרובה. אני מאחל לאריה דרעי שהקדוש ברוך הוא ייתן לו המון כוח כדי לשנות ולפעול למען הציבור כולו כפי שעשה בעבר".

מנגד תומכיו של אלי ישי, שרובם ירדו למחתרת לאחר פרסום דבר ההחלטה זועמים, אחד מהם אמר ל'כיכר השבת': "מה שעשו לאלי ישי זה 'אמבוש', באו וכפו עליו את חזרתו של דרעי ועכשיו כופים עליו את דרעי כיו"ר התנועה, זה פשוט עוול" אמר אחד מהפעילים המזוהים עם ישי.

דרעי בכהונה הראשונה כיו"ר ש"ס, עם הגר"ע יוסף (פלאש 90)

כפי שחשפנו לראשונה מוקדם יותר, הושלם המהפך בתנועת ש"ס לאחר שהבוקר (חמישי) נפל הפור בבית נשיא מועצת חכמי התורה מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, וחבר-הכנסת אריה דרעי ימונה לתפקיד יושב-ראש תנועת ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר מספר ימים של דיונים עם ראשי ש"ס, החליט מרן הרב עובדיה יוסף כי המצב הנוכחי שנמשך עוד מתקופת הבחירות לכנסת, בו התנועה הספרדית מתנהלת על-ידי הנהגת השלישייה נכשל וכי יש למנות יושב-ראש לש"ס שינהל את ענייני התנועה.

לפי החלטתו של הגר"ע יוסף, אריה דרעי ימונה לכהן כיושב-ראש תנועת ש"ס, אריאל אטיאס מונה לכהן כיו"ר סיעת ש"ס בכנסת ואלי ישי ימונה לאחראי על מערך החינוך של תנועת ש"ס.

מועצת חכמי התורה של התנועה צפויה להתכנס עוד הערב במעונו של מרן הגר"ע יוסף בכדי לאשר את ההחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר