אייכלר מציע שוב: לעבור למודל של צבא מקצועי

ח"כ ישראל אייכלר חוזר ומציע שוב מעבר לצבא מקצועי, כשהוא אומר שהצעד יביא לסיומו של הקרע בעם. בנוסף הוא אומר, שהמנגנון הצבאי כיום מביא לבזבוז של מיליארדים: "חוק גיוס החובה, מחייב את הצבא לגייס כל צרוע וכל זב ומי שאינו מסוגל להילחם. גיוס החובה לכל, מהוה נטל על המערך הלוחם ואוכל מתקציב הבטחון מליארדים מבוזבזים עבור חיילים שאינם תורמים דבר לבטחון המדינה" (חדשות, פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ אייכלר (צילום: פלאש 90)

ח״כ ישראל אייכלר מגיב היום לסערה סביב המלצות וועדת פרי לשויון בנטל ואומר שוב, כי רק מעבר למודל של צבא מקצועי, ישים סוף לפילוג בעם.

לדבריו של ח"כ אייכלר: "בארץ הזאת מתחוללות שתי מלחמות. אחת בטחונית נגד הערבים, והשניה תרבותית נגד תורת ישראל ואורח החיים היהודי. מי שדואג באמת לבטחון חייב לקבל לצבא רק חיילים המתאימים ללחימה. זאת לפי החלטת הגורמים הבטחוניים, ולא לפי שאיפות הקומיסרים של התרבות החילונית".

"חוק גיוס החובה, מחייב את הצבא לגייס כל צרוע וכל זב ומי שאינו מסוגל להילחם. גיוס החובה לכל, מהוה נטל על המערך הלוחם ואוכל מתקציב הבטחון מליארדים מבוזבזים עבור חיילים שאינם תורמים דבר לבטחון המדינה. רק ביטול גיוס החובה, ישמיט את הבסיס הדמגוגי של אויבי החרדים המבקשים להשתמש בצבא למלחמה נגד התרבות היהודית" אמר אייכלר והוסיף: "מלחמת התרבות בצבא תהיה פגיעה אנושה ליכולת הצבא לנצח את העולם הערבי. המלחמה בסוריה ולוב, הם דוגמאות קרובות לכך".

אייכלר שב וחזר על דבריו לפיהם על ישראל לעבור למודל הצבא המקצועי: "במאבק הבטחוני מול אויבנו מבחוץ, חייבים לבטל את גיוס החובה ולשחרר מליארדים מיותרים ששורף הצבא עבור חיילים שאינם מתאימים. הללו עולים למדינה שלש שנים של הוצאה מיותרת וכבדה הפוגעת בשכרם הראוי של החיילים המקצועיים".

"צבא העם הוא מונח פוליטי ליצירת "כור היתוך" של התרבות החילונית" אמר אייכלר. "יש להפוך בהדרגה את כל הצבא ל"צבא מקצועי" שתפקידו הוא בטחוני בלבד כמו צבא הקבע והקצונה הבכירה. שחרור החיילים המיותרים, ישאיר כסף רב לשכר הוגן לחייל מקצועי".

במקביל, ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) אמר לאנשי משרד כי "הם צריכים לקחת בחשבון שבמידה והגזירות על עולם התורה חלילה יתממשו, או שהאווירה שנוצרה כאן בישראל נגד חרדים תימשך, אלפי תושבי חו"ל חרדיים, אשר מגיעים מידי שנה לישראל לישיבות והכוללים, יעדיפו לא להגיע לישראל ולהישאר ללמוד בחו"ל, כאשר יהיה לזה השלכה ישירה על הכלכלה בישראל. זאת משום, שתושבי חו"ל מגיעים לישראל עם כסף זר, מביאים את משפחותיהם, רוכשים ושוכרים דירות ועוד".

במהלך נאום שנשא ח"כ יעקב אשר מעל דוכן הכנסת, התייחס גם הוא לסוגיית השויון בנטל ואמר: "תדעו שזה לא יצלח לכם, עולם התורה ימשיך ויפרח, ומי שרוצה ללמוד ימשיך וילמד. אתם מוכרים אשליות וכותרות, בכדי להשכיח את הטעויות הכלכליות הנוראיות שלכם.מכירת האשליות התרחשה גם בדיוני ועדת פרי".

עוד אמר אשר: "אני רוצה לנצל במה זו, ולפנות לשר האוצר אישית, ולחברי יש עתיד ולבקש מכם, די להסטה ב – ט' די להסתה ב – ת, תפסיקו להסיט את הזרקורים מהבעיות האמתיות של התקציב הנורא הזה, אדוני שר האוצר, רד לשטח, רד לשכונות החלשות, תלמד את הדברים מקרוב, ותבין שכשהעם מפגין הוא לא מפגין נגד עצמו אלא נגדך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר