נתניהו: גיוס חרדים ייעשה תוך הידברות וכיבוד הציבור החרדי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לנושא גיוס החרדים, ואמר כי: נעשה זאת תוך כיבוד הציבור החרדי". על הבעיות בקואליציה אמר נתניהו, כי מדובר ב'חבלי לידה' (חדשות,פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
"בהידברות", נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים (רביעי) לחוק ה'שוויון בנטל' הצפוי, ואמר: "נעשה זאת תוך כיבוד הציבור החרדי".

במסגרת דיון במליאת הכנסת בהשתתפות ראש הממשלה בעקבות חתימותיהם של 40 ח"כים, התייחס נתניהו לחשש בציבור החרדי, והתחייב כי הכל יעשה מתוך כיבוד הציבור החרדי: ""זה דבר שאנו מחכים לו כבר 65 שנה ואני אומר לכם כי נעשה זאת תוך כיבוד הציבור החרדי, תוך הידברות כפי שכבר עשינו בארבע השנים האחרונות".

נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו מתכוונים להמשיך בכיוון הזה בכבוד הדדי. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לקרוע את עצמנו לגזרים".

במהלך הנאום, התייחס נתניהו לתבוסת הקואליציה בהצבעה על חברי הוועדה למינוי שופטים, כאשר 2 חברי אופוזיציה נבחרו לכהן בוועדה, ואמר: "אני יכול לבשר לכם כיוון שאני די ותיק בבית הזה. עם הקמת כל ממשלה, זה לא קרה עד היום. אבל בהתחלה של כל קואליציה חדשה ועם כל כך הרבה חברי כנסת חדשים. יש הרבה מרץ ואנרגיה, והרבה יוזמות. בהתחלה של כל קואליציה יש חבלי לידה".

נתניהו התייחס לסכסוך הישראלי פלסטיני ואמר: "אזרחי ישראל רוצים ביטחון, אזרחי ישראל רוצים שלום ואני רוצה ביטחון ושלום. כל מי שמצוי ברזי המו"מ יודע שישראל היא לא הצד שחומק מהמשא ומתן ומעמיד מכשולים על הכניסה אליו. הדבר החשוב הוא לא להעמיד תנאים מוקדמים, אלא פשוט להיכנס למשא ומתן. אנחנו מקשיבים לכל יוזמה, הוזכרה היוזמה הערבית, ומוכנים לדון ביוזמות שהן הצעות אבל שאינן תכתיבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר