כצל'ה: לפטר לאלתר את נפתלי בנט

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר יוצא שוב נגד נפתלי בנט, בחריפות רבה: "הוא הורס את עולם התורה וההתיישבות, צריך להתכנס לאלתר ולהדיח אותו מכל תפקידיו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפטר את נפתלי בנט, יעקב כץ-כצלי'ה (צילום: פלאש 90)

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר יעקב כץ-כצל'ה יוצא שוב נגד יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט וקורא לחברי הכנסת מהפלגה לפעול ולהדיח אותו מראשות התנועה.

בהודעה שכתב כצל'ה בעמוד הפייסבוק שלו הוא קורא לחברי הכנסת מ'הבית היהודי': "להתכנס לאלתר ולהדיח את נפתלי בנט מכל תפקידיו בהנהגת המפלגה בגין הרס עולם התורה והרס ההתיישבות העומד לפתחנו"

על המשא ומדיני כותב כצל'ה: "כשם שאני יודע, גם בנט יודע שכבר סוכם בין ביבי-לבני-קרי-אבו מאזן על הסכם ביניים אשר לפי בעוד 8 חודשים תיהרס ההתיישבות היהודית סביב שכם".

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר מתייחס גם לקיצוץ בעולם הישיבות: "כפי שבנט ידע על הקיצוץ הקשה בישיבות ובמוסדות החינוך התורניים והשתיק את סיעתו ואת ראשי המוסדות שדבר לא יקרה, כך עכשיו מסתיר בנט מכולם את האיום הגדול על ההתיישבות".

"כפי שכולם היום יודעים כי לא היה להרגעות של בנט כל שחר, ו66% מתקציב עולם התורה קוצץ, כך יהיה אם הבית היהודי ידחו את הדחתו של בנט עד הצגת ההסכם שסוכם על הריסת היישובים".

"אז יהיה מאוחר מדאי" מוסיף כצל'ה: "והציבור שלנו ייאלץ לעמוד מול אותן מראות אימה שחווה אך לפני 8 שנים בגוש קטיף ובצפון השומרון".

כצל'ה מסיים את דבריו וכותב: "על הבית היהודי לתקן המעוות ובאופן מיידי לנהל מו"מ עם שותפיו הטבעיים במפלגות החרדיות על כניסתם לממשלה במקום לפיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר