הפריימריז בעבודה: בוז'י הרצוג מול שלי יחימוביץ'

הפריימריז על ראשות מפלגת 'העבודה' מתחמם. ח"כ שלי יחימוביץ' הגישה אתמול (ראשון) את מועמדותה היום הודיע ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג על התמודדותו לתפקיד (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זה מול זו. הרצוג ויחימוביץ' (צילום: פלאש 90)

הפריימריז על ראשות מפלגת 'העבודה' שיתקיים ב-21 בנובמבר, מתחמם. יו"ר המפלגה המכהנת, ח"כ שלי יחימוביץ' הגישה אתמול (ראשון) את מועמדותה והיום הודיע יו"ר הסיעה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג על התמודדותו.

הרצוג ניהל בימים האחרונים מגעים עם חברי הכנסת איתן כבל ואראל מרגלית, ששקלו אף הם להתמודד לתפקיד. כפי שהוערך מראש, השניים לא יתמודדו בסופו של דבר ויתמכו בהרצוג ובכך יגבירו את סיכוייו לזכות.

המועד האחרון להצטרפות להתמודדות הוא הערב בשעה 18:00. כפי הנראה, לא צפויים מתמודדים חיצוניים להצטרף למרוץ, והקרב יהיה בין יחימוביץ' להרצוג.

יצוין כי בניגוד לפריימריז הקודמים, יו"ר ההסתדרות עופר עיני צפוי להתייצב נגד שלי יחימוביץ', זאת לאחר שהיחסים ביניהם התערערו בתקופה האחרונה ואף התעמתו בפומבית באחד מכינוסי המפלגה.

בפריימריז האחרונים, התמודדו יחימוביץ', הרצוג ועמיר פרץ. הרצוג הגיע אז למקום השלישי ויחימוביץ' ועמיר פרץ התמודדו זה מול זו בסיבוב השני בו ניצחה שלי יחימוביץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר