בית של גויים? בנט הרים כוסית לשנה האזרחית • צפו

בית של גויים? יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, העלה סרטון בו הוא מברך את הקהל הרוסי ב"סנובים בודום", ומרים כוסית שמםניה לרגל השנה האזרחית החדשה (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: עמוד היוטיוב של בנט)

בית של גויים? יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, העלה סרטון בו הוא מברך את הקהל הרוסי ב"סנובים בודום", ומרים כוסית לרגל השנה האזרחית החדשה.

באתר "סרוגים" דווח כי הסרטון, הועלה ליוטיוב ולדף הפייסבק ברוסית של בנט.

בסרטון, מביע בנט תקווה כי ביטא נכון את המילים ברוסית, ואמר כי "הרוסית שלי לא משהו, למרות שסבתא שלי זכרונה לברכה מבלארוס".

"אני רוצה לאחל לכם שנה טובה, להפסיק להגיד סליביסטר שאף אחד לא יודע מה זה, אז שנה טובה", אמר בנט ופירט את הצלחות מפלגתו בשנה האחרונה בהם הורדת מחירים.

"גם בתחומי דת ומדינה יש שינוי", אומר בנט בחיוך וסיפר על הארכת שכון קיץ כשציין כי הם לא הטילו וטו כמו שעשו מפלגות חרדיות המון המון שנים".

"בתחום הדת והמדינה, פתחנו לראשונה תחרות בין כל הרבנים בארץ, מה שנקרא חוק צהר, אתם יכולים לבחור כל רב ולא רק את הרב שקרוב לשכונה, וככה רבנים טובים יותר, אנשים יבואו אליהם", הוסיף בנט.

"אז אנחנו נמשיך לעבוד קשה בשבילכם ועכשיו הגיע הזמן להרים כוסית, במקרה יש לנו פה שמפניה", מתאר בנט תוך כדי שהוא פותח את השמפניה, מוזג לכוס ומאחל: "אני רוצה לאחל לכם אחיי ואחיותיי סנובים בודום".

לסיום, בירך בנט "בורא פרי הגפן", ולגם את השמפניה לכבוד השנה החדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר