רות קלדרון תערוך "טיש ט"ו בשבט" בכנסת

לראשונה במשכן הכנסת ייערך השנה "טיש ט"ו בשבט" חגיגי בהשתתפות חברי כנסת. את המעמד תנחה חברת-הכנסת רות קלדרון לצדו של הרב דוד סתיו. מה צפוי בטקס? (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: יעקב כהן)

הכנסת הנוכחית "נתפשת" בציבור הכללי וכמובן שגם בציבור החרדי כפחות דתית מקודמותיה והוכחה מובהקת לכך הינם שלל החוקים העוינים את המסורת והדת היהודית המאיימים להפר את הסטטוס קוו בין דתיים לחילונים.

אך מתברר כי השנה לראשונה יתקיים במשכן הכנסת בחסותו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ובשיתוף ארגון רבני צהר סדר ט"ו בשבט חגיגי בהשתתפות חברי כנסת רבים בכדי לציין את החג שהינו ראש השנה לאילנות.

את הטקס, ה"טיש המשותף", בהשתתפות חברי כנסת, שרים ואורחים, יקיימו יחד הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני צהר ורב היישוב שהם לצד ח"כ רות קלדרון (יש עתיד).

בארגון רבני צהר נערכו למעמד המרגש והכינו נוסח מיוחד לאירוע כאשר חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית בהם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וחברי הכנסת חיליק בר, איתן כבל, שמעון סולומון, עומר בר-לב, מרב מיכאלי וזבולון כלפה, יקריאו קטעים מהמקורות ושירה עברית.

סדר ט"ו בשבט הייחודי נבנה סביב פירות ויינות שנשתבחה בהן ארץ ישראל שיובאו למשכן כשבמקביל הרב סתיו וחה"כ רות קלדרון יישאו דברי הסבר על מהות ושל החג וינחו יחד את המעמד.

על פי המתוכנן, יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, יפתח את הטקס בברכה על כוס יין ולאחר עניית אמן מפי כל המשתתפים תקריא קלדרון את המשנה הראשונה במסכת ראש השנה וכן את שירו של המשורר העברי נתן זך "כי האדם עץ השדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר