בנט לקרי: מצפים ממכם לעמוד לצידנו ולא להיות שופר לחרם

שר הכלכלה נפתלי בנט הגיב לדבריו של מזכיר המדיני האמריקני ג'ון קרי לפיהם אם לא יושג הסכם - החרם נגד ישראל יגבר. "מצפים מידידותינו לעמוד לצידנו מול ניסיונות החרם האנטישמי, ולא להיות שופר שלהם" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר הכלכלה נפתלי בנט, הגיב הערב לדבריו של מזכיר המדיני האמריקני ג'ון קרי לפיהם אם לא יושג הסכם בין ישראל והפלסטינים, הרי שהחרם על ישראל רק יחריף.

"עם ישראל חזק מהאיומים עליו" כתב בנט בתגובה לדבריו בעמוד הפייסבוק שלו, והוסיף: "חברים, בואו נבהיר לכל נותני העצות: עוד לא נולד העם שיוותר על ארצו בגלל איומים כלכליים, גם לא אנחנו".

"רק ביטחון יביא יציבות כלכלית, לא מדינת טרור ליד נתב״ג" כתב בנט והוסיף בעוקצנות כלפי קרי: "אנחנו מצפים מידידותינו בעולם לעמוד לצידנו, מול ניסיונות החרם האנטישמי נגד ישראל, ולא להיות השופר שלהם".

"כך או כך" חתם בנט את דבריו, "אנחנו ידענו בעבר ונדע גם היום להישאר חזקים".

כזכור, קרי אמר בדבריו במינכן כי "יש כרגע שגשוג וביטחון רגעיים בישראל, אבל זו אשליה. כל זה ישתנה אם השיחות ייכשלו" לדבריו: "הסיכונים גבוהים מאוד עבור ישראל. מה תהיה תגובת האכזבה של הפלסטינים והערבים? האם נראה יותר קיצוניות? אלימות? מה כישלון השיחות יסמן לגבי יכולתה של ישראל להישאר מה שהיא היום - מדינה דמוקרטית ויהודית?".

"ישנה מערכה הולכת וגוברת של דה-לגיטימציה נגד ישראל" אמר מזכיר המדינה האמריקני, "אנשים מדברים על חרם. זה יחריף במקרה של כישלון. לכולנו יש עניין מאוד חזק בפיתרון הסכסוך הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות