חברי-הכנסת החרדים: "ועדת הפנים - כלי ניגוח בחרדים"

דיון שהיה אמור לעסוק בהיערכות משרד הפנים לבחירות החוזרות בבית שמש, עורר זעם בקרב הח"כים החרדים. יעקב אשר: "וועדת הפנים נהפכת להיות כלי ניגוח נגד החרדים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שכונה?, יו"ר הוועדה מירי רגב (צילום: פלאש 90)

הבוקר (שני) תוכנן להתקיים בוועדת הפנים של הכנסת בראשותה של ח"כ מירי רגב דיון מיוחד שיעסוק בהיערכות משרד הפנים לבחירות החוזרות בבית שמש.

אך חברי הכנסת החרדים שהוזמנו לוועדה נדהמו לגלות כי הדיון יעסוק רק בבחירות בבית שמש שם מתמודד נציג הליכוד, אלי כהן, ולא על העיר נצרת אשר גם שם יתקיימו בחירות חוזרות בהוראת בית המשפט.

חברי הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) ויצחק כהן (ש"ס) פנו אמש (ראשון) ליועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון בדרישה למנוע את הדיון לגבי העיר בית שמש, בטענה ש"בית המשפט פסק באותו היום על בחירות חוזרות בעיר נצרת ובית שמש, ולא יתכן לקיים דיון על הערכות הבחירות בעיר אחת בלבד".

בדבריו אמר ח"כ יעקב אשר: "לא יתכן שפעם אחר פעם וועדת הפנים של הכנסת נהפכת להיות כלי ניגוח כנגד הציבור החרדי, מוטב שינהלו את קמפיין הבחירות של מועמד הליכוד בדרך המקובלת, אני מצפה ממי שאמון על התנהלות הועדה לדאוג שלפחות כלפי חוץ יראה שהועדה מתנהלת בישרות ובשקיפות, תוך מתן ביטוי לכלל האוכלוסיות בישראל".

במענה לפנייתם של ח"כ אשר וכהן, ובהתייעצות עם היועץ המשפטי של הכנסת הודיעה יו"ר הוועדה שהדיון יתקיים על העיר נצרת והעיר בית שמש באופן שווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות