השרים הכי פחות אהודים בממשלה: יאיר לפיד ואורי אריאל

סקר מיוחד שנערך עבור "פגוש את העיתונות" דירג את שביעות הרצון של הציבור הישראלי משרי הממשלה. במקום הראשון: יעלון, במקום האחרון: השרים יאיר לפיד ואורי אריאל (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

סקר שערך מכון שילוב מילוורד בראון עבור התכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 2, דירג את רמת שביעות הרצון של הציבור מפעילותם של שרי הממשלה. במגדם השתתפו 503 נשאלים, וממנו עולה כי במקום הראשון במדד שביעות הרצון נמצא שר הביטחון משה בוגי יעלון, עם ציון של 5.89 מתוך 10 אותו קיבל מהציבור.

במקום השני נמצא שר החינוך שי פירון שקיבל מהציבור ציון של 5.72, אחריו נמצא שר התקשורת גלעד ארדן שקיבל מהציבור את הציון 5.27.

שר הפנים גדעון סער נמצא במקום הרביעי, כשאחריו במקום החמישי נמצא שר התחבורה ישראל כץ. במקום השישי נמצאת שרת המשפטים ציפי לבני כאשר רק במקום השביעי נמצא ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במקום התשיעי נמצא שר הדתות והכלכלה נפתלי בנט, אחריו נמצא שר החוץ אביגדור ליברמן, כשבמקום העשירי נמצא שר התיירות עוזי לנדאו.

מי שסוגר את הרשימה, ונמצא במקום ה-23 עם ציון מהציבור של 4.19 בלבד, הוא מגיש "אולפן שישי" לשעבר שר האוצר יאיר לפיד. במקום שלפניו, ה-22, נמצא שר השיכון אורי אריאל עם ציון נמוך גם כן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר