אישורו של חוק הגיוס בוועדת שקד

דרעי לכיכר השבת: "איילת שקד בגדה בתורת ישראל"

לאחר ח"כ משה גפני, גם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף את אישורו הסופי של מתווה הגיוס בוועדת שקד, וכינה את מעשיה של ח"כ איילת שקד "בגידה". בשיחה עם "כיכר השבת" אמר דרעי: "תורת ישראל חשובה להם פחות מארץ ישראל? הבית היהודי ואיילת שקד לא בגדו בחרדים, הם בגדו בתורת ישראל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

אישור חוק הגיוס בוועדת שקד: הח"כים החרדים יוצאים למתקפה מאוחדת כנגד יו"ר וועדת שקד ח"כ איילת שקד, ומכנים את תמיכתה בחוק כ"בגידה". בצהריים היה זה ח"כ משה גפני שתקף בחריפות את אישור החוק, אליו מצטרף כעת גם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי.

ח"כ דרעי אמר הערב ל'כיכר השבת' בעקבות אישורו הסופי של סעיף הסנקציות הפליליות בתמיכת הבית היהודי: "איך לא רעדה ידם של חברי הבית היהודי היום בהצבעה, במשך כל השנים כשהייתה הצבעה בנושא מדיני שמעו את צעקתם בכל מקום. תורת ישראל חשובה פחות מארץ ישראל?" תקף דרעי.

"הבית היהודי בראשות איילת שקד לא בגדו בציבור החרדי, הם בגדו בתורת ישראל" הוסיף ח"כ דרעי.

אישור הסנקציות הפליליות בסיבוב הקודם (צילום: ישי כהן)

כזכור, מוקדם יותר אמר ח"כ משה גפני כי "לא הופתענו מהבגידה של סיעת הבית היהודי ויושבת ראש הוועדה". לדבריו: "יושבת ראש הוועדה התחייבה לחבריי ולי שלא תהיינה סנקציות פליליות כמו גם ראש הממשלה ובסופו של דבר התברר כי 'פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר'",

ח"כ יעקב אשר, אמר בתגובה לסיום דיוני ועדת שקד כי "הבית היהודי בהנהגתו הרופסת של בנט הפך סופית לסניף של יש עתיד. המכנה המשותף היחיד של ה'חברים הטובים' נתניהו ובנט, הוא ששניהם פחדנים ושניהם שקרנים".

כזכור, הוועדה הצביעה ואישרה הבוקר (רביעי) בפעם השנייה את סעיף הסנקציות הפליליות לאחר שח"כ מוטי יוגב הגיש בסיום ההצבעה הקודמת רוויזיה וביקש הצבעה חוזרת.

בהצבעה הקודמת חברת הכנסת איילת שקד נמנעה מלהצביע ככה"נ בכדי לנסות ולהראות לציבור החרדי כי גם היא מתנגדת לסנקציות הפליליות, חברי הכנסת החרדים טענו אז כי מדובר בצביעות מופגנת, והבוקר התברר כי הם כנראה צדקו.

שקד הצביעה נגד הרוויזיה של מוטי יוגב, כך שבהצבעתה היא תמכה בהטלת הסנקציות הפליליות, זאת למרות הבטחותיה החוזרות ונשנות בפני הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר