נתניהו מציג: הישגי הממשלה בסרטון מצויר • צפו בוידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון תדמית מצויר בו מוצגים ההישגים של הממשלה בראשותו במלאות שנה לכהונתו. ובסרטון: אף מילה על גזירת גיוס בני הישיבות. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שלישי) סרטון תדמית מצויר בו מוצגים ההישגים של הממשלה בראשותו במלאות שנה לכהונתו.

נתניהו שהשתתף הבוקר בוועידת הנגב השישית בפארק אריאל בשדרות והתייחס לפעולות הממשלה בשנה הראשונה לכהונתה אמר כי "היום אנחנו מציינים שנה בדיוק להקמתה של הממשלה. אחת המטרות המרכזיות שהצבנו הייתה לפתח את הנגב והגליל ולקרב אותן למרכז: השקענו יותר מעשרה מיליארד שקל בתשתיות תחבורה, הקמנו בשדרות תחנת רכבת, באר שבע הופכת למרכז סייבר עולמי, בלמנו את ההסתננות, אחרי מבצע עמוד ענן שורר פה שקט שלא היה כמותו עשור. לא יהיו טפטופי רקטות. המדיניות שלי ברורה - על כל ירי תגובה מידית וחריפה".

"בשנה החולפת ביצרנו את ביטחונה של מדינת ישראל מול הטלטלה האזורית, וכלכלת ישראל המשיכה לצמוח יותר מרוב כלכלות העולם שעדיין מתמודד עם משבר כלכלי. יש כאן שורה של הישגים מרשימים בהתחשב בפרק הזמן שבו הם קרו, חלקם בזכות יישום החלטות שהתקבלו בממשלה הקודמת", הוסיף ראש הממשלה.

"בנוסף בשנה הבאה אנו צפויים לראות עוד תוצאות של החלטות שהתקבלו בממשלה החדשה", אמר נתניהו ולא הזכיר בדבריו את גזירת הגיוס שהונפה על ראש הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר