מקלב: "התנהלות נתניהו מביכה"

ח"כ מקלב תקף את רה"מ בנימין נתניהו בשל התנהלותו במהלך הבחירות לנשיאות: "רה"מ שהשיקול הרגשי גובר על השיקול השכלי שלו, אינו יכול לקבל הכרעות הרות גורל" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב (צילום: פלאש 90)

הבחירות לנשיאות המדינה: ח"כ אורי מקלב תקף הצהריים (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו שטרם החליט במי הוא תומך לתפקיד נשיא המדינה.

במסגרת הצעת אי אימון בממשלה אמר מקלב: "ראש ממשלה שלא מצליח למצוא מועמד מתאים לנשיאות למרות שהוא משקיע בכך לא מעט זמן , ראש ממשלה שפונה ומבקש ממועמדים פוטנציאלים להציג את עצמם בתמיכתו לנשיאות והם מסרבים, הדברים כשלעצמם מעוררים פליאה, אך הדברים ברורים כמדובר בראש ממשלה מנותק".

מקלב המשיך ותקף את נתניהו: "זה מביך שראש הממשלה לא מצליח למצוא מועמד מוסכם לנשיאות אחרי כל כך הרבה זמן שהיה לו להיערך לזה והוא גם אינו מצליח להביא להסכמה על מועמד, גם אצלו בסיעה".

"מדאיגה אותנו גם העובדה" עקץ מקלב: "שגם מועמדים שהחליטו להתמודד אינם מעוניינים בתמיכתו של ראש הממשלה, משום שהם יודעים שהיא תזיק להם. הם דוחים את תמיכתו משום שהם יודעים שהוא כפוי טובה".

"אנו הכרנו את כפיותו של ראש הממשלה באופן בלתי אמצעי אך הציבור בכללותו נחשף לזאת רק בימים אלו. האם כך ניתן לקבל החלטות - כאשר השיקול הרגשי גובר על השיקול השכלי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר