על רקע פרשת פואד

צמרת ש"ס תומכת בדחיית הבחירות לנשיאות המדינה

צמרת תנועת ש"ס יחד עם היו"ר אריה דרעי, תומכים בדחייה של מועד הבחירות לנשיאות המדינה, כך נודע ל"כיכר השבת". ההערכות בש"ס הן כי דחייה של מועד הבחירות תאפשר להפעיל לחץ על דוד לוי לרוץ לתפקיד ולגרום לאי בחירתו של ראובן רובי ריבלין. וגם: מועצת חכמי התורה תאפשר חופש הצבעה? (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ש"ס (צילום: פלאש 90)

הבחירות לנשיאות המדינה: הדרמה סביב פרישתו של בנימין פואד בן אליעזר ממשיכה לטלטל את המערכת הפוליטית. ל"כיכר השבת" נודע כי צמרת תנועת ש"ס יחד עם היו"ר אריה דרעי תומכים בדחיית מועד הבחירות לנשיאות המדינה שתוכנו להתקיים ביום שלישי הקרוב.

ההערכות בש"ס הן כי במידה ויו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין ידחה במספר חודשים את מועד הבחירות, הרי שניתן יהיה לנסות לשכנע שוב את דוד לוי להתמודד לתפקיד נשיא מדינת ישראל ואולי אף לגייס את תמיכתו של אביגור ליברמן והאופוזיציה נגד מועמדותו של ראובן רובי ריבלין.

יו"ר ש"ס דרעי, יצר הערב (מוצאי שבת) קשר טלפוני עם בן אליעזר, ועודד אותו על רקע הימים הקשים שהוא עובר והמעבר ממועמד לנשיאות לחשוד ונחקר תחת אזהרה.

ל"כיכר השבת" נודע עוד כי יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש בסוף השבוע עם נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן והמליץ לו להעניק חופש הצבעה לח"כי התנועה בבחירות לנשיאות, הגר"ש טרם קיבל החלטה ורק לאחר התייעצות מחר (בחתונת בת דרעי) תצא ההחלטה הסופית בנושא.

יצויין כי שר האוצר יאיר לפיד הודיע כי הוא מתנגד לכל יוזמה של דחיית הבחירות לנשיאות. גם בסביבת ראש הממשלה השמיעו אמירות דומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות