ההון של רובי ריבלין: דירה בשווי 3 מליון ש"ח

המועמד לנשיאות המדינה ראובן ריבלין, חשף את הונו וסיפר כי ברשותו דירה של 4 חדרים שנרכשה בשנת 1973, וכן 450 אלף שקלים בקרן השתלמות, ביטוח ובקופת גמל (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראובן רובי ריבלין (צילום: פלאש 90)

המירוץ לנשיאות: שעות ספורות לאחר שהמועמדת לנשיאות דליה איציק חשפה כי בבעלותה שלוש דירות, הגיע תורו של המועמד ראובן רובי ריבלין, שחשף את הונו הצנוע יותר, לכאורה.

ריבלין פרסם הצהריים (ראשון) כי הוא רכש דירה בת ארבעה חדרים בירושלים בשנת 1973 בעלות של כ-220,000 שקלים. לדברי ריבלין, הוא לא מחזיק בנכסי דלא ניידי.

המועמד לנשיאות הצהיר כי יש לו סך 450 אלף שקלים בקרן השתלמות, ביטוח ובקופת גמל, ובנוסף לכך יש לו עוד 300 אלף שקלים בתיק השקעות ורכב בשווי של כ-60 אלף שקלים. ריבלין הצהיר עוד כי הוא מרוויח בחודש 25 אלף שקלים נטו כחבר כנסת.

בנוסף למשכורת כחבר כנסת מקבל ריבלין אלף שקלים בחודש לאחר שכיהן כשר, ועוד 600 שקלים נטו מלשכת עורכי הדין. עוד מקבל ריבלין 2,500 שקלים מביטוח לאומי ומקצבת זקנה.

לדברי ריבלין: "כל נבחר ציבור צריך לעמוד בפני הציבור באופן גלוי ושקוף בנוגע להכנסותיו ורכושו, כדי למנוע לזות שפתיים וספקולציות שונות לגבי עצמאותו וטוהר שיקול דעתו".

השופטת בדימוס דליה דורנר, המתמודדת לנשיאות המדינה, פרסמה גם היא הצהרת הון לאור ההתפתחויות האחרונות במרוץ, ודיווחה כי בבעלותה דירת ארבעה חדרים בירושלים שבה היא מתגוררת משנת 1974. מהצהרת ההון של דורנר עולה עוד כי בבעלותה רכב וולוו 2004, ופנסיה כקצינה ושופטת בגובה 35 אלף שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר