נתניהו ולפיד בקרב חזיתי: חסר ניסיון

רה"מ נתניהו והשר לפיד בקרב ראש בראש. נתניהו ציטט את לפיד שאמר ש"אסור לחזור על הטעות של השמאל שמודיע מראש על מה הוא מוותר". לפיד: "אין הסכם, קץ המדינה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד ממשיכים להתגושש, זאת על רקע איומי לפיד מאמש (ראשון) להפיל את הממשלה באם ישראל תספח שטחים. בנוסף, לפיד קרא לנתניהו להציג את מפת הקבע של ישראל.

כבר אתמול הגיבו גורמים בלשכת נתניהו בחריפות ואמרו כי ללפיד אין ניסיון מדיני, אך היום הגיעה ההתגוששות לשיא כאשר נתניהו ענה ללפיד בקולו שלו.

נתניהו דיבר בישיבת סיעת הליכוד וציטט דברים מתוך נאומו של לפיד באוניברסיטת אריאל בו הודיע על כניסתו לחיים הפוליטיים.

לפיד אמר אז כי "אסור לנו לחזור על הטעות ההיסטורית של השמאל הישראלי שתמיד מודיע מראש על מה הוא מוכן לוותר וגורם לכך שהפלסטינים רוצים עוד ועוד. לא כך מנהלים מו"מ, בטח לא באזור שלנו".

לדברי נתניהו, "אכן אסור שחוסר ניסיון במו"מ וחוסר ניסיון בביטחון יובילו לתכנית פזיזה שהתוצאה שלה תהיה כמו ההתנתקות. אני לא עוסק בפרשנות מדינית, אני מופקד ועוסק בביטחון אזרחי ישראל ואמשיך להוביל את המדינה באחריות ובשיקול דעת".

שר האוצר לפיד טען מנגד כי הסכם מדיני עם הפלסטינים הוא אינטרס ישראלי וכי הדבר יביא לסיום הבידוד המדיני בו ישראל שרויה. בנוסף, הדבר יביא לכך שלא תהיה כאן מדינה דו-לאומית, דבר שיביא לקץ הציונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות