השר יאיר לפיד: "מחבלי החמאס אחראים לחטיפה"

יו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד התייחס בצהריים לחטיפת שלושת הנערים בסוף השבוע ואמר: "נעשה הכול כדי להשיבם אלינו בהקדם. מחבלי החמאס הם האחראים לביצוע החטיפה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה: יו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד התייחס בצהריים (ראשון) לחטיפת שלושת הנערים בסוף השבוע ואמר: "אני מבקש לחזק את ידי משפחות הנערים החטופים, ולהבטיח להם שנעשה הכול כדי להשיבם אלינו בהקדם. מחבלי החמאס הם האחראים לביצוע החטיפה".

לפיד הוסיף והצהיר כי "ביטחון האזרחים מחייב את מדינת ישראל לנקוט מדיניות של אפס סובלנות כלפי כל מעשה טרור, ולחייב ענישה חריפה נגד מבצעיו. אני קורא לכולם לעמוד מאוחדים מאחורי כוחות הביטחון ולאפשר להם לבצע את עבודתם בכל האמצעים העומדים לרשותם".

שר התיירות עוזי לנדאו הגיב גם הוא לחטיפה ואמר: "אני מבקש לחזק את בני משפחותיהם של הנערים הנעדרים: אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שער. אני סומך על כוחות הביטחון ומייחל לכך שצה"ל ומערכת הביטחון תחזיר את השלושה, בריאים ושלמים לחיק משפחותיהם".

"הנכונות של הממשל האמריקאי להזדרז ולהכיר בפועל ממשלת עבאס- חמאס, מביאה לפגיעה בביטחונם של אזרחי ישראל ומעודדת את הטרור", הוסיף השר לנדאו.

לנדאו הצהיר כי "כפי שנהגתי בעסקת שליט והצבעתי נגד העסקה, אנהג גם עתה. אסור לשחרר מחבלים בתמורה לחטופים ישראלים, הדבר מוביל לסבב חטיפות נוסף ופוגע בביטחונם של אזרחי ישראל. עלינו לנקוט יד ברזל ביחס לטרוריסטים מהחמאס ולא לתת פרסים למי שחוטפים ופוגעים באזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות