נתניהו זרק את אורי אריאל מישיבת הקבינט

מבוכה בישיבת הקבינט: שר השיכון אורי אריאל נזרק מדיון של הקבינט הביטחוני על ידי ראש הממשלה, זאת לאחר שהגיע לדיון ללא שהוזמן. השר נפתלי בנט נזף בנתניהו (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

עימות בצמרת: ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש היום (רביעי) משר השיכון אורי אריאל לצאת מישיבת הקבינט הביטחוני, זאת לאחר ששר הכלכלה נפתלי בנט החליט לצרף את אריאל כמענה לתחושתו כי הדיונים נוטים לצד השמאלי של המפה הפוליטית.

יצויין, כי בשבוע האחרון נוהג ראש הממשלה נתניהו לצרף לישיבת הקבינט הביטחוני את השר יובל שטייניץ, כשהשר יאיר לפיד מצרף את השר יעקב פרי גם הוא לישיבה.

בישיבת הקבינט שהתקיימה היום (רביעי), צירף בנט לישיבה את השר אריאל, צעד שהכעיס את ראש הממשלה, שניסה להבין מה אריאל עושה בישיבה. בנט השיב לנתניהו כי הוא צרף אותו 'כמו ששטייניץ ופרי משתתפים'.

ראש הממשלה הגיב לבנט, ואמר כי שני השרים האחרים מגיעים בתיאום מראש, מה שגרם לבנט להצהיר כי במידה ויוחלט להוציא את אריאל - גם הוא ייצא. בשלב זה של העימות, החליט נתניהו לסמן באצבעו על הכניסה לחדר הישיבות, כשהוא רומז לאריאל ובנט לצאת.

השניים יצאו מהדיון, כשלאחר דקות ספורות השר נפתלי בנט חזר לישיבה, הפעם ללא השר אורי אריאל אותו החליט רה"מ נתניהו לזרוק מהדיון.

בלשכתו של השר בנט מנסים הערב לגרום לנתניהו להתנצל על התקרית, ואומרים: "כך לא מתנהג ראש ממשלה עם שריו, מצפים מראש הממשלה יתנצל בפני השר אריאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות