נתניהו: ערוכים להרחיב את הפעולה בעזה

נתניהו שב ודיבר בישיבת הממשלה השבועית על החטופים, אחריות החמאס ועל אחריות הרשות על כל ירי היוצא מעזה: 'על הרשות לפרום את ההסכם עם חמאס'(פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימיו נתניהו, הבוקר (צילום: פלאש 90)

ישיבת הממשלה השבועית: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להתחממות בדרום הארץ: ''צה''ל תקף בסוף השבוע מספר רב של מטרות בתגובה לירי לעבר ישראל מרצועת עזה, אנחנו ערוכים להרחיב את הפעולה בהתאם לצורך".

נתניהו הוסיף ואמר לשרי הממשלה: "אני מבקש להזכיר שמרגע שהוקמה ממשלת האחדות הפלסטינית עם ארגון הטרור חמאס, הרשות הפלסטינית קיבלה הלכה למעשה את האחריות למנוע ירי על שטחנו משטחי רצועת עזה".

בהתייחסות לפיגוע החטיפה של שלשות הנערים לפני כשבועיים אמר ראש הממשלה: "בסוף השבוע השב''כ חשף את זהותם של האחראים לחטיפת שלושת הנערים שלנו - אייל, גלעד ונפתלי, ואנחנו ממשיכים בכל דרך לפעול להשבתם הביתה בשלום".

"אמרנו מיד לאחר החטיפה" הוסיף נתניהו: "שהחמאס אחראי לביצועה - אני חושב שעכשיו ברור לכל על מה התבססנו. אבו מאזן אומר שהוא מתנגד לחטיפות, הוא אומר שהוא רוצה ללכת בדרך השלום. אם הוא עומד מאחורי דבריו יש רק דרך אחת שהוא יוכל לקדם את השלום - וזה לפרום את ההסכם שלו עם החמאס''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות