ח"כ רות קלדרון חסרת אמונה: לא מאמינה בעם נבחר

ח"כרות קלדרון (יש עתיד) הצהירה הבוקר כי אמונתה בעם היהודי, בעם הנבחר, נשרפה יחד עם שריפת הנער הערבי מוחמד אבו חדיר וכי אינה מאמינה עוד בעם שלה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ רות קלדרון (צילום: פלאש 90)

חסרת אמונה: ח"כ רות קלדרון (יש עתיד), התייחסה הבוקר (שני) לרצח הנער מוחמד אבו חדיר שככל הנראה נרצח על ידי יהודים על רקע לאומני כאשר היא מתבטאת בחריפות נגד העם היהודי אליו היא משתייכת ואומרת כי "נשרפה גם אמונתי בעם נבחר".

"אני אבלה כי אני מרגישה שיחד עם הנער שנשרף באכזריות כזאת על לא עוול בכפו", כתבה קלדרון בעמוד הפייסבוק שלה , "ואיתו עולם שלם שהיה עולמו, נשרפה גם אמונתי בעם נבחר. ומהאפר עולה עם ככל העמים".

לאחר הביקורת הרבה שספגה קלדרון היא הסירה את הדברים וכתבה: "אנסה לדייק. בחירתנו כ'עם נבחר' כמו ישיבתנו בארץ ישראל הם מתנות שקיבלנו כל עוד אנחנו ראויים להן. חילול קדושת חיי אדם בתוכנו מסכנת את שתיהן".

אתמול התייחס יו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד לרצח הנער הערבי ואמר: "על כולנו לחוש בושה בדבר הממצאים על הירצחו של הנער הערבי. מדינת ישראל אינה יכולה לעבור לסדר היום נוכח רצח מזעזע של צעיר ערבי חף מפשע על ידי רוצחים יהודים.

על כולנו לחוש בושה", השר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

לפיד הוסיף כי "אין הבדל בין דם לדם. על מערכת אכיפת החוק לנקוט בנחישות וביד קשה כנגד הרוצחים ולהעמידם לדין. עלינו לפעול כדי למגר את ההקצנה בקרבנו. נסיונות של קיצוניים לקחת את הדין לידיים פוגעים במרקם החיים במדינת ישראל, פוגעים באינטרסים הבינלאומיים שלנו ופוגעים במלחמה העיקשת שלנו אל מול הטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר