ביבי נתניהו ב-2009: "צריך למוטט את החמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוביל את שרי הקיבנט להחלטה לקבל את הפסקת האש ולהיכנע לטרור של החמאס. בשנת 2009 הוא היה זה שקרא למוטט את החמאס. צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: הליכוד. תמונה: פלאש 90)

מבצע צוק איתן - הסוף: ראש הממשלה בנימין נתניהו דחף הבוקר (שלישי) את שרי הקבינט המדיני-ביטחוני לקבל את הצעת מצרים להפסקת אש עם ארגון הטרור החמאס.

רבים מהפוליטיקאים באגף הימני במשכן הכנסת תוקפים את החלטת נתניהו ואומרים כי מדובר בכניעה מוחלטת של נתניהו לחמאס.

אם נחזור לשנת 2009, כנראה שגם נתניהו חשב אחרת ממה שהוא חושב כיום.

ערב הבחירות לכנסת השמונה עשרה, צה"ל ניהל את מבצע 'עופרת יצוקה' ברצועת עזה, מי שכיהן כראש הממשלה היה אהוד אולמרט - נתניהו היה יו"ר האופוזיציה ומועמד לתפקיד ראש הממשלה.

נתניהו נהג לשלוח מידי בוקר מסר לתומכיו באמצעות עמוד היוטיוב.

נתניהו יצא אל רחובות אשקלון וצולם אומר את הדברים הבאים: "אנחנו לא יכולים לסמוך על ניסים, אנחנו צריכים פעולה, פעולה שתסיר את האיום, יש רק פעולה אחת שתעשה את זה וזה למוטט את שלטון החמאס בעזה".

נתניהו תקף את ציפי לבני ו'קדימה' ואמר: "הם הבליגו, הם עשו תהדיה (הפסקת אש), הם נתנו לחמאס להתחמש עם עוד ועוד טילים, ולבסוף שכבר יצאו לפעולה - ציפי לבני ו'קדימה' עצרו את צה"ל לפני השלמת המבצע".

ואז נתניהו מבטיח דבר שהיום הוא למעשה לא עומד בו: "אז אני רוצה להגיד, אנחנו לא נעצור את צה"ל, אנחנו נשלים את המלאכה, אנחנו נמוטט את שלטון הטרור של חמאס, אנחנו נחזיר את הביטחון לתושבי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר