שר האוצר לפיד: "נרדוף את מנהיגי החמאס כמו את בן לאדן"

השר יאיר לפיד נאם בגרמניה ואמר כי ישראל תמשיך לרדוף את מנהיגי חמאס - כפי שארה"ב נהגה עם אוסמה בן לאדן. "ישראל היא המוצב הקדמי במלחמה נגד הרוע" אמר לפיד (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר האוצר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

בנאום שנשא היום (רביעי) בגרמניה, התייחס שר האוצר יאיר לפיד להמשך ההסלמה ברצועת עזה ולחידוש הירי לעבר ישראל, ואמר כי ישראל תרדוף את מנהיגי חמאס - כמו שארה"ב רדפה את מנהיג אל קאעידה. "כפי שארצות הברית פעלה עם אוסמה בן לאדן, כך גם אנו נרדוף כל אחד ממנהיגי חמאס" אמר לפיד.

לדבריו: "מנהיגי ארגון החמאס, ארגון טרור אנטי מערבי ואנטישמי, אינם יכולים להרגיש בטוחים כל עוד הם ממשיכים לפגוע באזרחים חפים מפשע. זהו הרוע עמו אנחנו מתמודדים, וישראל היא המוצב הקדמי במלחמה נגד הרוע הזה. אירופה צריכה לדעת שאם החמאס יעברו אותנו, הם יגיעו אליכם".

"עלינו לעשות הכל כדי למנוע סבל ואת מותם של חפים מפשע, אבל אנחנו במקום הנכון כדי לומר ממנו לעולם: אנחנו לא נעלה עוד על הרכבת. אנחנו נגן על עצמנו מפני הרוע", הוסיף שר האוצר לפיד.

צה"ל תוקף ברצועת עזה, הלילה (דובר צה"ל)

לפיד מתח ביקורת על מבקרי ישראל בעולם, ואמר כי מדובר "באנשים נאורים יותר בעיני עצמם, שמעדיפים להאשים רק אותנו במה שמתרחש בעזה פשוט מפני שהם יודעים שאנחנו היחידים שמקשיבים. ישראל היא המדינה הראשונה בהיסטוריה הצבאית שבעת מלחמה מודיעה לאויביה מראש היכן ומתי תפציץ, כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע".

"בואו לא נשלה את עצמנו. הרוע נמצא כאן. האיסלאם הפונדמנטליסטי הוא הרוע הסופי, וכמו הרוע שקדם לו הוא למד להשתמש בכל הכלים שלנו נגדנו", הוסיף שר האוצר לפיד. "כלי נשקו הם מצלמות הטלוויזיה שלנו, המוסדות הבינלאומיים שלנו, וועדות החקירה שלנו והמערכת המשפטית שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר