אביגדור ליברמן מרגיע: זה לא הזמן לבחירות

שר החוץ אביגדור ליברמן מנסה להרגיע את המערכת הפוליטית, זאת אחרי ביקורת רבה שהשמיע כנגד ראש הממשלה נתניהו במהלך "צוק איתן": "לא חושב שזה הזמן לבחירות מחדש" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר החוץ אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

לאחר ביקורת קשה ורבה שהשמיע כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך המבצע הצבאי ברצועת עזה, שר החוץ אביגדור ליברמן מנסה להרגיע את המערכת הפוליטית ולצנן את הרוחות.

בראיון שהעניק היום (ראשון) לרשת CNN אמר יו"ר ישראל ביתנו כי הוא לא חושב שצריך כרגע ללכת לבחירות חדשות. "יש לנו ממשלה ואני במיעוט. אני תומך בממשל. אני לא חושב שזה הזמן לבחירות מחדש".

כזכור, בתחילת "צוק איתן" נפרדו שתי הסיעות - "הליכוד" ו"ישראל ביתנו", שהלכו יד ביד מאז הבחירות האחרונות, אך על רקע המבצע נפרדו דרכיהן. נתון זה, בנוסף לביקורת הקשה שהשמיע ליברמן כנגד מהלכי ראש הממשלה נתניהו לאורך כל המבצע, גרמה לגורמים שונים במערכת הפוליטית כי הקרע בין ליברמן לנתניהו לא ניתן לאיחוי. כעת נראה כי ליברמן מנסה להרגיע את הרוחות ולייצב את הממשלה הנוכחית.

עם זאת, ליברמן המשיך את הקו התקיף כנגד ארגון הטרור חמאס וחזר על עמדתו כי אין מנוס מכיבוש רצועת עזה מחדש. "אני תומך בהפלת החמאס והזרמת אנשים מתונים יותר לשלטון הפלסטיני. לא רציתי לכבוש את הרצועה, רציתי להפיל את החמאס ולהעלות ממשל מתון יותר" אמר.

ליברמן תקף גם את נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן: "איך הוא מאשים את ישראל בפשעי מלחמה ורוצה להמשיך במו"מ?".

"אני חושב שזה ברור שכל צעדים חד צדדיים לא יביאו להסכם שלום", הדגיש ליברמן, "חבל לי על כל אותן האשמות של אבו מאזן. אני לא מבין איך אדם שרוצה להשיג הסכם מאשים אותנו בכאלה דברים ויוצא בצעדים חד צדדיים. אנו רוצים למצוא פרטנר אמיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר