יום אחרי כיפור

לפיד חוזר בתשובה: כינוס העיתונאים בשבת - טעות

יו"ר 'יש עתיד', שר האוצר יאיר לפיד כינס הבוקר (ראשון) את סיעתו לישיבה בכנסת לקראת העלאת תקציב המדינה לשנת 2015 להצבעה והתייחס לכינוס העיתונאים בשבת, כינוס שעורר עליו זעם. "עשיתי טעות", אמר לפיד לחבריו לסיעה והוסיף: "לא היה צריך להכריח אנשים לעבוד בשבת" (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום וידאו: אלי מנדלבאום - ynet; תמונה: יונתן סינדל - פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד', שר האוצר יאיר לפיד כינס הבוקר (ראשון) את סיעתו לישיבה בכנסת לקראת העלאת תקציב המדינה לשנת 2015 להצבעה.

במהלך הישיבה, נשאל שר האוצר על-ידי חברת הסיעה, עליזה לביא, באשר למסיבת העיתונאים שכינס בעיצומה של השבת רק כדי להודיע שיש התקדמות במדעים עם ראש הממשלה על התקציב.

מסיבת העיתונאים שכינס לפיד עורר כזכור זעם רב בקרב העיתונאים שנאלצו להגיע לביתו בעיצומה של השבת בעקבות הידיעה כי ההצהרה שימסור לתקשורת.

לפיד, הגיב ואמר כי "עשיתי טעות", והוסיף: "לא היה צריך להכריח אנשים לעבוד בשבת".

"ביום שלישי הקרוב תתכנס ממשלת ישראל לאשר את תקציב המדינה לשנת 2015", פתח לפיד, "לפני פחות משנתיים קיבלנו משק עם סכנת קריסה. עצם העובדה שאחרי תקופה כל כך קצרה הצלנו לחזק את המשק הישראלי זה תעודת אמון". תמונה:

במהלך כינוס הסיעה, הבטיח לפיד כי תוכנית מע"מ אפס תעבור ואמר: "איש לא עשה פה במשך שנים דבר וחצי דבר בנושא. נתנו למפלצת לגדול, ולא עשו כלום".

לפיד, סיפר על התקציב ואמר כי לא מדובר בתקציב של גזירות, "אלא תקציב עם תוספות משמעותיות ולא רק לביטחון, אלא גם למשרדים החברתיים. בתקציבים לשירותים החברתיים יש תוספות מעבר לגידול הטבעי - הרחבת מפעל ההזנה, שיפור הטיפול הרפואי, קיצור תורים, הגדלת קצבה לקשישים ועוד".

"התקציב הזה גם יוזיל את יוקר המחיה", טען לפיד והסביר: "לא רק מע"מ אפס יוזיל את מחירי הדירות, אלא סדרה שלמה של תוכניות שגיבשנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר