נתניהו והאיחוד האירופי ראש בראש: "לא למדו מהשואה"

נתניהו הגיב להחלטת הפרלמנט האירופי להכיר עקרונית במדינה פלסטינית והוצאת חמאס מרשימת ארגוני הטרור, וטען כי זאת 'צביעות אירופית'. לדבריו: "לא למדו מהשואה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: לע"מ)

לאחר החלטת בית הדין האירופי לצדק בלוקסמבורג על הוצאת ארגון הטרור חמאס מהרשימה השחורה של ארגוני הטרור, מגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו בחריפות וטוען כי "אירופה לא למדה מהשואה".

"איננו מסתפקים בהסברי האיחוד האירופי על כך שהוצאת חמאס מרשימת ארגוני הטרור היא 'עניין טכני'" אמר נתניהו, "נטל ההוכחה מוטל על האיחוד האירופי ואנו מצפים מהם להחזיר לאלתר את חמאס לרשימה שכל אחד מבין שהוא חלק בלתי נפרד ממנה".

נתניהו הוסיף: "חמאס הוא ארגון טרור רצחני שמציין באמנה שלו כי מטרתו להשמיד את ישראל. אנחנו נמשיך להיאבק בו בנחישות ובעוצמה כדי שלעולם לא ישיג את מטרתו".

נתניהו התייחס גם להחלטת הפרלמנט האירופי להכיר עקרונית במדינה פלסטינית ואמר: "הידידות שאנו רואים מארה"ב עומדת בניגוד מוחלט למה שאנחנו רואים לצערנו באירופה.

"היום ראינו דוגמאות מטלטלות לצביעות אירופית. בז'נבה קוראים לחקירת נגד ישראל על פשעי מלחמה בעוד שבלוקסמבורג בית הדין האירופי הסיר את חמאס מרשימת ארגוני הטרור - חמאס שביצע אין-ספור פשעי מלחמה ואין-ספור מעשי טרור".

לדבריו, "נראה כאילו יותר מדי אנשים באירופה, על האדמה שעליה נטבחו שישה מיליון יהודים לא למדו דבר, אך אנו בישראל למדנו. אנו נמשיך להגן על העם שלנו ועל המדינה שלנו כנגד כוחות הטרור, העריצות והצביעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר