פעיל להב"ה מתמודד בפריימריז ב'בית היהודי'

עשרות מתמודדים בפריימריז של מפלגת "הבית היהודי", ביניהם ניתן למנות פעיל בולט בארגון הימין להב"ה - משה בן זיקרי, בן 36 ואב ל-8, שפועל לגייס תמיכה כדי להיבחר (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט (Miriam Alster/FLASH90)

עשרות מתמודדים בפריימריז של מפלגת "הבית היהודי", ביניהם ניתן למנות פעיל בולט בארגון הימין להב"ה - למניעת התבוללות בארץ הקדוש.

מדובר בפעיל הירושלמי, משה בן זיקרי, בן 36, אב לשמונה ילדים, שבימים האחרונים החל לדבר עם לא מעט פעילים בולטים במפלגה וכן איגד סביבו תומכים נוספים בכדי להיבחר במקום ריאלי ברשימה לכנסת הקרובה.

בן זיקרי היה מוכר מאוד בשכונות התפר בירושלים עד להרחקתו מהן בהוראת משטרת מחוז ירושלים. למרות הרחקתו הוא נמצא בקשר עם תומכיו במאבקם נגד ההתבוללות.

היום המועד האחרון להתפקדות למפלגת "הבית היהודי" ובמפלגה מדווחים כי מאז הצטרפותו של העיתונאי ינון מגל אל שורות המפלגה במסגרת שיריון שיקבל מראש המפלגה, הצטרפו אלפיים מתפקדים חדשים.

זו אינה הפעם הראשונה בה בן זיקרי קופץ למים הפוליטיים. לפני כמה שנים ניסה להיבחר למועצת עיריית ירושלים אך לבסוף לא הצליח. קודם לכן התמודד לבחירות במינהל הקהילתי בשכונת פסגת זאב שהתקיימו לפני כמה שנים וזכה, אך מועמדותו נפסלה לאחר שהתברר כי אינו מתגורר בשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר