השר נפתלי בנט: "תתקפו אותי - תעזבו את לוחמי גבעתי"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, מתייחס לסערה התקשורתית על תפקודו במבצע "ענבי זעם" בלבנון ואומר כי היא נוצרה לאחר שהגן על לוחמי גבעתי. "תעזבו אותם בשקט" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

סערת בנט וכפר כנא: יו"ר 'הבית היהודי', שר הכלכלה נפתלי בנט, מתייחס הבוקר (שלישי) לסערה התקשורתית על תפקודו במבצע "ענבי זעם" בלבנון, טוען כי היא נוצרה לאחר שהגן על לוחמי גבעתי ומבקש שיעזבו את הלוחמים בשקט.

בימים האחרונים נשמעו טענות בכלי התקשורת על תפקודו של השר נפתלי בנט באירוע בכפר כנא בלבנון, בעת ששימש כקצין במגלן במבצע "ענבי זעם", לפיהן הלחץ וההיסטריה שלו תרמו לא מעט לתקלה, שבה נהרגו כמאה ילדים.

הבוקר, בנאום בוועידת סחר חוץ בתל אביב, התייחס בנט לטענות ואמר: "לאחר שיצאתי בימים האחרונים להגנת לוחמי גבעתי, לאחר שדובר על פתיחת חקירה פלילית נגדם, החל קמפיין מתואם ומתוזמר נגדי על אחריותי כמפקד לכאורה לטבח בכפר כנא לפני עשרים שנה".

"אני לא מתכוון להגן על עצמי פה", המשיך בנט, "לפני 20 שנה באביב 96' אכן יצאתי ללבנון כדי להגן על תושבי הצפון ובמשך שמונה יממות יחד עם עשרות לוחמיי עשינו בדיוק את זה. אני גאה בזה".

השר בנט הוסיף ואמר: "אין לי בעיה - תמשיכו לתקוף אותי על מה שעשיתי במגלן, אפשר גם לחזור אחורה לסיירת מטכ"ל ולהמציא עוד סיפורים על פרשיות גילוח וצחצוח, אני בטוח שיש מי שעובד על זה בדקות אלו ממש. תתקפו אותי כמה שאתם רוצים, אבל את לוחמי גבעתי למען השם תעזבו בשקט".

בנט המשיך ואמר כי אינו מבין למי יש אינטרס,להשקיע את זמנו כדי להכפיש את שמם של הלוחמים האמיצים של צה"ל. "מי שעושה זאת ללוחמי צוק איתן יש לו עולם מוסרי מעוות, לא היה מעולם בשדה הקרב ואינו ראוי לקורבן שאותם לוחמים מקריבים בשבילו, גם אז, גם ברגעים אלו ממש בגבולות מדינת ישראל", אמר בנט.

"תתעסקו איתי, תעזבו את לוחמי צוק איתן", הוסיף בנט לסיום, "תנו להם צל"ש ולא תביעה, תנו להם כבוד ולא עורך דין. תבקשו מהם סליחה, כי עשיתם להם עוול גדול. גמלתם רעה תחת טובה לבנים האמיצים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר