מצטרף חדש ל'מחנה הציוני': האלוף אייל בן ראובן

מפלגת "המחנה הציוני" מצרפת "ביטחוניסט" נוסף לרשימה - האלוף (במיל') אייל בן ראובן, שצפוי להיות מוצב במקום ה-24 המשוריין של ציפי לבני: "די למנהיגות המפחידה" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אייל בן ראובן (צילום: חיים צח - ynet)

בחירות 2015: מפלגת "המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני מוסיפה "ביטחוניסט" נוסף לרשימתה - האלוף (במיל') אייל בן ראובן. הוא צפוי להיות מוצב במקום ה-24 ברשימה, המשוריין למועמד של לבני.

רק לפני כחודש דובר כי בן ראובן - בן 60, נשוי ואב לשישה - יתמודד על מקום ברשימת מרצ.

בן ראובן, סגן מפקד פיקוד צפון במילואים, אמר בתגובה: "לאזרחי ישראל מגיעה מנהיגות שלא רק מדברת על ביטחון אלא פועלת באופן אמיתי כדי לחזק את הביטחון ויודעת לגייס את העולם למען האינטרסים הביטחוניים של ישראל - כזו היא המנהיגות של יצחק הרצוג וציפי לבני".

בן ראובן הוסיף, "די למנהיגות שנשענת על הפחדת הציבור בישראל. אני מצטרף לקבוצה שהמשותף לה זו התפיסה שעל מדינת ישראל לעבור ממדיניות של מדינה מגיבה למדינה יוזמת. הבחירות הקרובות חייבות להביא לשינוי דרך ופתיחת ערוצי פעולה חיוביים עם מדינות האזור, חזרה לשותפות אסטרטגית מלאה ונכונה".

לבני אמרה בתגובה: "אייל בן ראובן יהווה תוספת משמעותית לנבחרת הביטחונית שלנו. הנבחרת של המחנה הציוני הושלמה היום באופן המייצג את כל הנושאים שבהם נטפל לאחר הבחירות - ביטחון, כלכלה וחברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר