"נהנתנות מופקרת"; התגובות לדו"ח מבקר המדינה

המערכת הפוליטית מגיבה בחריפות לדו"ח מבקר המדינה על הוצאות מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו. "המחנה הציוני": "מני נפתלי הוא האיום האיראני החדש של נתניהו" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Gili Yaari/Flash90)

המערכת הפוליטית מגיבה לדו"ח המבקר על התנהלות מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו. ב"מחנה הציוני" הגיבו על הדו"ח ועל תגובת "הליכוד", שם הפנו את האצבע המאשימה אל אב הבית לשעבר במעון מני נפתלי שתבע את נתניהו, ואמרו כי "מני נפתלי הוא האיום האיראני החדש של נתניהו. ביבי שוב זורק אחריות על הש.ג. ומאשים את אב הבית ה'ממורמר' שלו בהפקרות שלו".

לדבריהם, "אחרי תשע שנים שלו בשלטון כולנו ממורמרים מכך שהפקיר, זנח והתעלם מאזרחיות ואזרחי ישראל. שהפקיר את תושבי עוטף עזה לחמאס שחפר מנהרות מוות מתחת לבית שלהם, בזמן שהוא ישן בנחת במעונו המוגן.

"הוא התעלם מהצעירים שלא יכולים לחלום על דירה בזמן שהוא מחזיק שלושה בתים וזנח כל ילד שלישי בישראל בזמן שהוא אוכל סושי וארוחות בוקר באלפי שקלים. זו לא מנהיגות, זו בושה. ביבי, נכשלת. הביתה".

ב"יש עתיד" הגיבו גם כן לדו"ח: "אנחנו סומכים על מבקר המדינה והיועץ המשפטי לממשלה שיעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר בבדיקתם את הנושא. דו"ח המבקר מצייר תמונה שאזרחי ישראל כבר מבינים מזמן. ברחוב בלפור בירושלים יושב אדם מנותק שהבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל הן הדבר האחרון שמעניין אותו".

ב"יש עתיד" הוסיפו: "מה שמעניין את אזרחי ישראל זה היכולת של זוג צעיר לקנות דירה, הצפיפות בכיתות ומצבם של ניצולי השואה. מה שמעניין את אזרחי ישראל זה יוקר המחיה ומעמד הביניים שלא גומר את החודש. מה שחשוב זה מצב האזרחים ולא מצב השטיחים".

יו"ר מרצ זהבה גלאון התייחסה לדו"ח: "הנהנתנות המופקרת של נתניהו היא לפני הכול שיקוף מדויק של הניתוק המוחלט של הממשלה הזאת מאזרחי המדינה, ואימוץ נורמות מושחתות של רפובליקת בננות".

לדבריה, "ההיבט הפלילי המוצג בדו"ח הוא חשוב, אבל הוא טפל ביחס להיבט הערכי-מוסרי כשראש הממשלה ואשתו מרשים לעצמם להוציא סכומים מופקרים, שלא היו כדוגמתם בתולדות המדינה בבית ראש הממשלה. בכנסת הבאה איזום חקיקה שתקבע תקרת הוצאות בתקציב בית ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר