בצל המתיחות ביניהם: נתניהו ובנט נפגשים בארבע עיניים

לאחר שנפתלי בנט טען כי בנימין נתניהו מתכנן "להכניס את בוז'י וציפי ומדלג עלינו" ואף רמז כי פני מפלגתו לאופוזיציה, הערב נפגש עמו נתניהו בניסיון ליישר את ההדורים (אקטואליה, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: לאחר ימים מתוחים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, נפגשים הערב (חמישי) השניים לפגישה בארבע עיניים בניסיון ליישר את ההדורים. במרכז המחלוקת: תיקי החוץ והביטחון.

הבוקר תקף נפתלי בנט את בנימין נתניהו וטען כי האחרון רוצה להכניס את 'המחנה הציוני' לקואליציה ולהשאיר את 'הבית היהודי' באופוזיציה, לדבריו: "לצערי, נראה כי ראש הממשלה מתכנן להכניס את בוז'י/ציפי, ולכן גם מדלג עלינו". לדברי בנט: "מהאופוזיציה, אם כך יהיה, נוכל לשרת את עם ישראל בצורה שתשפיע לא פחות על מדיניות הממשלה".

הערב, לאחר שהצדדים התעמתו זה עם זה, וצוות המו"מ של הליכוד טען שהבית היהודי דורשת סעיפים שיעלו למשק מיליארדים, נפגשים השניים בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

יצוין כי במרכז המחלוקת נמצאת דרישתו של בנט לכהן כשר החוץ או שר הביטחון, תיקים שנתניהו מייעד למשה יעלון ואביגדור ליברמן. כמו כן, תיק הדתות נמצא גם הוא במרכז העימות, ש"ס דורשת את התיק ומגד בנט מבקש לשמור על התיק בידיו של אלי בן דהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר