בנימין נתניהו מתריע: "הסכם הגרעין בלתי נסבל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לשיחות הגרעין עם איראן, ואמר "הוויתורים שהוצעו לאיראן מבטיחים עסקה רעה שתסכן את ישראל, את המזרח התיכון ואת שלום העולם" (מדיני)

(יונתן סינדל - פלאש90)

שיחות הגרעין: ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (רביעי), לשיחות על הסכם גרעין בין איראן למעצמות המתקיימות בלוזאן שבשוויץ, ושב להתריע מפני הסכנה, לדבריו, בהסכם.

"אתמול הצהיר גנרל איראני", פתח נתניהו. "ואני מצטט: 'השמדתה של ישראל אינה עומדת למשא ומתן'. נראה עם זאת שלתת למשטר האיראני הרצחני נתיב ברור אל הפצצה כן עומד למשא ומתן. זה בלתי נסבל", קבע נתניהו.

"אני מסכים עם אלה האומרים שטענתה של איראן שתכניתה הגרעינית היא למטרות שלום בלבד אינה מתיישבת עם התעקשותה על מתקנים גרעיניים תת קרקעיים, צנטריפוגות מתקדמות וכור מים כבדים. היא אף אינה מתיישבת עם התעקשותה של איראן על פיתוח טילים בליסטיים בין-יבשתיים ועל סירובה לחשוף את מאמצי ההתחמשות שלה בפני הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית". הוא שב על הקישור לתימן: "בו בזמן, איראן מגבירה את מסעי הטרור, הכיבוש והדיכוי שלה בכל רחבי האזור, האחרון שבהם בתימן".

נתניהו הוסיף: "הוויתורים שהוצעו לאיראן בלוזאן, מבטיחים עסקה רעה שתסכן את ישראל, את המזרח התיכון ואת שלום העולם", הזהיר נתניהו. "כעת זה הזמן שהקהילה הבינלאומית תתעקש על עסקה טובה יותר. עסקה טובה יותר תסיג לאחור את תשתית הגרעין האיראנית באופן משמעותי".

לדבריו, "עסקה טובה יותר תיצור זיקה בין הסרת המגבלות מעל תכניתה הגרעינית של איראן ובין שינוי בהתנהגותה של איראן. איראן חייבת להפסיק את תוקפנותה באזור, להפסיק את הטרור ברחבי העולם ולהפסיק את איומיה להשמיד את ישראל. זה לא צריך להיות נתון למשא ומתן וזאת העסקה שעליה חייבות להתעקש מעצמות העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר