ניצול לרעה?

התנועה לאיכות השלטון לישי: חדל מלסייע לבניזרי

בעקבות הדיווחים כי שר הפנים אלי ישי פנה מספר פעמים אל השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ´ בבקשה לפעול לשיפור תנאי כליאתו של בניזרי, פנתה התנועה לאיכות השלטון לשר ישי כיו"ר תנועה פוליטית גדולה, להימנע מכל התערבות בעניינם של אסירים או מורשעים שיש בה משום ניצול לכאורה של מעמדו הרם (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ישי ובניזרי. (פלאש 90)

בימים אלו דווח כי שר הפנים אלי ישי פנה מספר פעמים אל השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בבקשה לפעול לשיפור תנאי כליאתו של בניזרי. מקורביו של יו"ר ש"ס אישרו כי שר הפנים אכן פועל לסייע לבניזרי.

לפי הדיווח טען ישי כי בניזרי חולק את תאו עם עוד שבעה אסירים, דבר המותיר לו שטח מחייה קטן מהמקובל. ישי טען עוד כי בשירות בתי הסוהר מונעים מחברי כנסת, הזכאים על פי חוק להיפגש עם אסירים, להיפגש עם בניזרי כנקמה על כך שתמונות מפגישה שקיים עם הרב עובדיה יוסף דלפו לתקשורת.

לאור הפרסומים פנתה התנועה לאיכות השלטון לשר ישי כיו"ר תנועה פוליטית גדולה, להימנע מכל התערבות בעניינם של אסירים או מורשעים שיש בה משום ניצול לכאורה של מעמדו הרם.

פנייתה של התנועה מופנית גם למבקר המדינה, השר לבטחון פנים וועדת האתיקה של הכנסת. עמדת התנועה היא כי במאמציו של ישי לפעול למען ביניזרי יש משום ניצול לרעה של מעמדו כסגן ראש הממשלה וכשר, אשר מבקש להיות מליץ יושר- כזה אשר קולו ישמע יותר מקולם של אחרים- בשל מעמדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר